معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از رئیس پلیس راه شمال این استان اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند که با 6 سرنشین در محور سعادت شهر- مرودشت در حرکت بود، 2 نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در این سانحه 2 نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در دم جان باختند و چهار نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
به گفته وی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان، عدم توجه به جلو از جانب راننده اعلام شده است.
دهقانی ادامه داد: همچنین برخورد یک دستگاه پژو پارس با خودرو سواری پژو 206 در بلوار تخت جمشید شهرستان مرودشت، یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
وی بیان داشت: در این تصادف، راننده پژو پارس در صحنه حادثه درگذشت و 2 سرنشین پژو 206 مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.
دهقانی گفت: کارشناسان پلیس راه، دلیل وقوع این سانحه را عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو پارس بیان کردند.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
رئیس پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: در سانحه دیگری که در محور روستایی جوکان در شهرستان فیروزآباد رخ داد
بی احتیاطی راننده خودرو سواری پراید، جان یک عابر پیاده را گرفت.
دهقانی افزود: همچنین در این حادثه 2 نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه مجروح شدند.
او بیان کرد: کارشناسان علت این تصادف را هم عدم توجه به جلو راننده اعلام کردند.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
همچنین در گزارش دیگری از این معاوت از قول رئیس پلیس راهور استان فارس بیان شده است: به سبب برخورد یک دستگاه پژو 405 با تیر چراغ برق در بلوار خلیج فارس شهرستان زرین دشت، راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد.
سرهنگ مصطفی عباسی گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد، این وسیله نقلیه به صورت ناگهانی وارد قسمت شانه خاکی جاده شده و با تیر چراغ برق برخورد کرده و راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت کرده است.
وی اضافه کرد: بنا به نظر کارشناسان، عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو از سوی راننده و تخطی از سرعت مجاز علت بروز این حادثه است.
شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباده در 250 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

** چیدن گیاه دارویی در کوه جان مرد میانسال را گرفت
گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرده است: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط از کوه، یک تیم از نیروهای انتظامی پاسگاه دشت ارژن این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
دلاور القاصی مهر گفت: ماموران در برسی های اولیه مشاهده کردند مردی 58 ساله برای چیدن گیاهان دارویی در روستای زنگنه به ارتفاعات کوه رفته که به دلیل نامعلوم از کوه سقوط و فوت کرده است.
وی با اشاره به اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست در سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نکات ایمنی را رعایت و تا حد ممکن از سفر به صورت تنهایی پرهیز کنند.

**سقوط از ارتفاع منجر به مرگ جوان 24 ساله شد
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان کوار عنوان شده است: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی در کارخانه ذوب آهن این شهرستان، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ علی همت پور افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد، جوان 24 ساله ای در این کارخانه در ارتفاع مشغول کار بوده است که به دلیل نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.
شهرستان کوار در فاصله 30 کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.