به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا، چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها بیان داشت: فاز اول تصفیه خانه لوکال غرب صدرا نیز با سه هزار مترمربع مساحت امسال در هفته دولت (دوم تا شهریور) افتتاح شد و فاز دوم این طرح با همین میزان مساحت تا 22 بهمن 97 به بهره برداری خواهد رسید.
خلیل حاجی پور اظهار داشت: تصفیه خانه غرب صدرا از ظرفیت خدمات رسانی به 40 هزار نفر جمعیت برخوردار است.
وی ادامه داد: همچنین امروز، مجموعه آموزشی قوام الدین شیرازی که در زمینی با زمینی با زیربنای یک هزار و 700 مترمربع و سه هزار و 500 متر فضا سازی، ظرف 100 روز احداث شده، به بهره برداری رسید.
او گفت: برای ساخت این آموزشگاه 12 کلاسه بیش از 300 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: 576 واحد مسکن مهر مجموعه بناسازان رمضان صدرا با اعتباری بیش از 222 میلیارد ریال نیز امروز به بهره برداری رسید.
حاجی پور افزود: پیش بینی می شود 500 واحد دیگر از این مجموعه تا پایان سال 97 تکمیل شود، 500 واحد دیگر تا شهریور 98 به بهره برداری برسد و پس از آن پرونده مسکن مهر شهر صدرا به طور کامل بسته می شود.
وی، با اشاره به اینکه اکنون بیش از 120هزار نفر جمعیت در شهر جدید صدرا زندگی می کنند، افزود: این شهر که جمعیت آن از بسیاری از شهرستان های استان فارس بیشتر است اکنون نیازمند توجه ویژه از جانب مسئولان است.
در ادامه این آیین، عملیات ساخت فاز سه و چهار پروژه مسکونی – تجاری 800 واحدی مشارکتی شرکت مسکن جنوب و شرکت عمران و توسعه فارس و همچنین سه قطعه زمین ورزشی آغاز شد.
شهر جدید صدرا در فاصله حدود 20 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.