معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز پنجشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پس از مطلع شدن از اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از سیرجان در استان کرمان به شهرستان نی ریز فارس داردند این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران پس از رصد اطلاعاتی در محور مواصلاتی، کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
گودرزی ادامه داد: در بازرسی از خودرو یاد شده 206 کیلوگرم حشیش کشف شد و در ارتباط با این مواد 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

** کشف و پلمب انبار احتکار لوازم خانگی در مرودشت
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار با هماهنگی مقام قضایی، یک باب انبار نگهداری لوازم خانگی خارجی در شهرستان مرودشت توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی شد.
گودرزی افزود: ماموران پس از بازرسی انبار یاد شده، 743 قلم لوازم خانگی شامل، یخچال، آبگرمکن، و لباسشویی خارجی احتکار شده که فاقد مجوز و به ارزش 20 میلیارد ریال بود، کشف کردند.
این مقام انتظامی گفت: انبار مورد نظر پلمب و عامل احتکار این کالاها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.