نجمه برزگر، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم حریف اگر چه تا کنون نتایج خوبی کسب نکرده و در رده یازدهم جدول است اما این تیم چند بازیکن جدید به خدمت گرفته و انگیزه زیادی در خانه برای بُردن دارد.
وی اضافه کرد: با تمام قوا به دیدار استقلال ساری می رویم و به بازیکنانم گفته ام حریف را دست کم نگیرند تا کارشان گره نخورد.
برزگر ادامه داد: برای اینکه از کورس مدعیان خارج نشویم باید از ساری با دست پُر برگردیم و از فرصت ها استفاده و بازی را با نتیجه ای خوب تمام کنیم.
تیم پارس آرا شیراز که سال نخست خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارد از سه بازی انجام شده با 9 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به ملی حفاری اهواز و سپیدرود تهران، در رده سوم قرار دارد.
همچنین تیم پویندگان صنعت فجر شیراز، دیگر نماینده فارس در لیگ برتر که هم اینک در رده پنجم قرار دارد، این هفته استراحت دارد.
دیدار تیم های پارس آرا شیراز و استقلال ساری، فردا (جمعه) در سالن سید رسول حسینی شهر ساری مرکز استان مازندران برگزار می شود.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور 11تیم حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می کنند و در پایان این مرحله، چهار تیم ابتدای جدول به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.