به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین بیان کرد: طی یکسال گذشته 166 طرح بهداشت و درمان در فارس به بهره برداری رسیده است ، امروز نیز همزمان 50 طرح بهداشت و درمان با هزینه ای معادل 520 میلیارد ریال افتتاح شد.
دکتر علی بهادر افزود: این طرح ها شامل 5 مرکز جامع سلامت ، 3 پایگاه بهداشت ، 18 خانه بهداشت ، 15 خانه پزشک و تعدادی پروژه درمانی است که همزمان در شیراز و دیگر شهرهای استان فار س راه اندازی شده است .
وی اضافه کرد : مساحت طرح های عمرانی راه اندازی شده در هفته دولت امسال بیش از 6500 متر مربع است ، اغلب این طرح ها در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم راه اندازی شده است ، از جمله این طرح ها مرکز جامع سلامت رضوان در شهرک رضوان شیراز است که زمین آن به مساحت 700 متر مربع توسط خیر عرصه سلامت علی اکبر عدومی اهدا شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نمایندگی از وزارت بهداشت و استانداری فارس به امضا رسیده که در قالب آن 300 طرح عمرانی بهداشتی در استان فارس راه اندازی شود و تا کنون 200 طرح در قالب این تفاهم نامه راه اندازی شده است.
استاندار فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی وباهنر اظهار داشت : ویژگی و خصیصه هفته دولت همین است که آموزه های خدمت بی منت که شهید رجایی بنیان گذار آن بود در بین دولتمردان زنده و خدمت بی منت در جامعه ترویج شود.
اسماعیل تبادار اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با مردم و حضور مسئولان در مناطق کمتر توسعه یافته نوید بخش آن است که مسئولان همچنان از بدنه مردم هستند و از بدنه جامعه گزینش شده اند و خدمت بی منت را تبلیغ می کنند.
استاندار فارس با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه علم آفرینی و تولید فناوری های مبتنی بر علم گفت : هر خدمتی که از سوی این دانشگاه برای جامعه انجام شود خیر و برکتی در آن نهفته است که تا سالها اثرات صواب آن باقی خواهد ماند.
تبادار با اشاره به مشارکت خیرین در تامین بخشی از نیازهای حوزه سلامت در استان فارس ضمن تقدیر از نیکوکار حوزه سلامت علی اکبر عدومی گفت: هر کس خدمتی در حوزه سلامت بنیان گذارد دهها سال از اثرات نیک آن بهره مند خواهد بود ، خیرین در این کار که صالحات باقیات است مشارکت کنند و ثواب دنیا و آخرت را برای خود بخرند.
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.