مکان: لندن، انگلیس/ منبع: سی بی اس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، صبح امروز سه‌ شنبه در اقدامی تروریستی مردی با یک خودرو به منطقه محافظت شده جلوی پارلمان انگلیس وارد شد و چند رهگذر را که در حال عبور از جلو ساختمان مجلس بودند، زخمی کرد. پلیس تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است.

این حادثه در ساعت 7 و 37 دقیقه صبح به وقت محلی روی داده است. 

ماموران امنیتی بلافاصله راننده را که حدود 20 سال داشت، بازداشت کردند. هنوز از تعداد دقیق زخمی‌ ها اطلاعی در دست نیست، اما گفته شده که خطر مرگ کسی را تهدید نمی‌ کند.

یکی از شاهدان عینی به خبرنگاران گفت که به نظر می‌ آمد که این کار عمدی بود چرا که خودرو با سرعت زیادی به سمت حفاظ‌ های بتونی امنیتی جلوی مجلس حرکت کرد. این شاهد عینی گفت که پلاکی در جلوی این خودرو نصب نشده بود.  

اکنون تمامی خیابان‌ های منتهی به ساختمان مجلس انگلیس بسته شده‌ اند و از عبور عابران پیاده جلوگیری می‌ شود. ده‌ ها تن از ماموران پلیس ضد تروریسم در منطقه سرگرم جستجوی بیشتر برای دستیابی به جزئیات حادثه هستند.

راه‌های ورودی و خروجی متروی «وست مینیستر» نیز مسدود شده است.

پلیس لندن گزارش داده که جزئیات بیشتری را در این باره منتشر خواهد کرد.

هم اکنون بالگردهای پلیس لندن در بالای منطقه پارلمان در حال پرواز و گشت زنی هستند.

از ساختمان پارلمان انگلیس از زمانی که یک حمله تروریستی در ماه مارس 2017 در برابر آن رخ داد با استقرار موانع امنیتی محافظت می‌ شود. در آن زمان راننده یک خودرو با ورود به محوطه جلوی پارلمان باعث کشته شدن 4 عابر پیاده شد. در آن زمان هم پلیس اسکاتلند یارد توانست راننده 52 ساله خودرو مربوطه را دستگیر کند. 

در اکتبر 2017 نیز خودرویی در یکی از خیابان‌ های پرتردد و توریستی لندن عابران پیاده را زیر گرفت و شماری را زخمی کرد. راننده خودرو دستگیر شد. به گفته پلیس لندن این حادثه اقدامی تروریستی نبود.

 

مکان: لندن، انگلیس

منبع: سی بی اس

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.