مکان: لس آنجلس، آمریکا/ منبع: ان بی سی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، گروگان گیری در لس آنجلس به پایان رسید و مردی که با ورود به فروشگاهی در این شهر شماری از مردم را به گروگان گرفته بود، بازداشت شد.

در این حادثه یکی از گروگان ها نیز کشته و فرد گروگان گیر نیز زخمی شد. این فرد روز شنبه پس از شلیک به سوی مادربزرگ و نامزدش مورد تعقیب نیروهای پلیس قرار گرفت و پس از آنکه خودروی وی با یک ستون برخورد کرد، به داخل فروشگاهی پر جمعیت فرار کرد. این شخص در حالیکه اعضای آتش نشانی و پلیس مقابل فروشگاه قرار داشتند چندین نفر را گروگان گرفت.

«بری مونت گومری» سخنگوی پلیس لس آنجلس گفت زمانی که نیروهای پلیس خودروی این شخص را شناسایی کردند سعی داشتند تا وی را از خودرو پیاده کنند اما با امتناع مظنون، تعقیب و گریز پلیس شکل گرفت. در این میان شخص مظنون چندین بار به سمت نیروهای پلیس تیراندازی کرد که البته کسی هدف قرار نگرفت.

در ادامه پس از تصادف خودروی این شخص در مقابل یک فروشگاه، وی به داخل این مکان فرار کرد.

مونتگومری گفت: پس از 30 دقیقه، پلیس به داخل فروشگاه یورش برد و برخی از مردم را به بیرون هدایت کرد. شماری کودک نیز در میان گروگان ها بود.

با وجود اینکه گروگان گیری این شخص زمان زیادی به طول انجامید، طبق گزارش های بدست آمده این شخص توسط نیروهای پلیس بازداشت شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب توییتر خود از پیگیری حادثه گروگانگیری خبر داد.

 

مکان: لس آنجلس، آمریکا

منبع: ان بی سی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.