مکان: غزه، فلسطین/ منبع: خبرگزاری فرانسه، رویترز و الرای

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در غرب نوار غزه به شهادت 2 نوجوان و زخمی شدن 15 نفر دیگر منجر شد.

 

DiFLFSDX4AAELT0

 

جنگنده رژیم صهیونیستی با شلیک بیش از 5 موشک به ساختمانی در غرب نوار غزه که یک زمین بازی هم در آنجا قرار داشت، دو نوجوان فلسطینی را به شهادت رساند و 15 نفر دیگر را زخمی کرد.

این در حالی است که نخست وزیر این رژیم مدعی شده مواضع حماس را هدف قرار داده است.

در چنین شرایطی فلسطینیها نیز در واکنش  به این تجاوز، شهرک های اطراف نوار غزه را با موشک های خود هدف قرار دادند. رژیم صهیونیستی اعلام کرده در پی شلیک بیش از 90 راکت از غزه سه صهیونیست مجروح شده‌ اند.

«یحیی سنوار» سخنگوی جنبش حماس می گوید: «این گونه نیست که مقاومت در برابر تجاوزات علیه مردم فلسطین و علیه پایگاه هایش دست بسته عمل کند، مقاومت آماده و در پی ایجاد توازن در معادلات است تا دشمن را وادار کند حملاتش را متوقف کند.»

تنش کنونی زمانی آغاز شد که رژیم صهیونیستی سیاست فشار هر چه بیشتر بر نوار غزه را در دستور کارش قرار داد. این سیاست با افزایش محاصره و موانع در برابر ورود مواد غذایی، دارویی و سوخت به این نوار غزه آغاز شد و هدف از این سختگیری ها وادار کردن اهالی غزه به توقف پرتاب بادبادک و بادکنک های آتش زا به سمت اراضی اشغالی است.

 

مکان: غزه، فلسطین

منبع: خبرگزاری فرانسه، رویترز و الرای

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.