مکان: فیلادلفیا، آمریکا/ منبع: سی ان ان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، هزاران نفر از ساکنان شهر «فیلادلفیا» در اعتراض به سیاست‌ های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور در مرز مکزیک تظاهرات کردند.

دونالد ترامپ روز سه شنبه سیاست‌ های مهاجرتی جدیدی را به اجرا گذاشت که در چارچوب آن کودکان مهاجران غیرقانونی از والدینشان جدا می‌ شوند.

در اعتراض به این اقدام، مردم فیلادلفیا در حمایت از این کودکان در پیاده روها کفش های بچه گانه چیدند.

 

DgFSATAWsAAEv_e

 

این اقدام در نزدیکی میدان «ریتن هاوس» صورت گرفت که تنها یک دقیقه با خودرو از هتل محل برگزاری گردهمایی «مایک پنس» معاون ترامپ برای جمع آوری پول برای جمهوری خواهان صورت گرفت.

دونالد ترامپ دموکرات‌ ها را به دامن زدن به بحران کنونی از طریق مانع تراشی در تصویب قانون مقابله با مهاجران غیرقانونی متهم کرده است. وی روز سه شنبه در توییتی دموکرات‌ ها را مشکل دانست و مخالفانش را متهم کرد به نادیده گرفتن پیامد‌هایی کرد که مهاجران غیرقانونی می‌ توانند برای این کشور داشته باشند. با توجه به اینکه سناتور‌های مطرح جمهوری خواه همچون سناتور «جان مک کین» و «جان کورنین» خواستار پایان دادن به سیاست جدا کردن کودکان مهاجران غیرقانونی از والدینشان شده اند، انتظار می‌ رود مجلس نمایندگان آمریکا دو طرح مهاجرتی را مورد بررسی قرار دهد.

 

800

 

یکی از این طرح‌ ها که بعید است تصویب شود طرحی با تدابیر سختگیرانه است که مورد حمایت محافظه کاران قرار دارد.

طرح دیگر طرحی است که به جداسازی خانواده‌ها از یکدیگر پایان می‌دهد، از جوانان خارجی که در دوران کودکی به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده اند حمایت می‌ کند و ضمن تقویت امنیت مرزی با مهاجرت غیرقانونی نیز مقابله می‌ کند.

 

مکان: فیلادلفیا، آمریکا

منبع: سی ان ان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.