مکان: تگزاس، آمریکا/ منبع: خبرگزاری رویترز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، صد‌ها نفر در ایالت «تگزاس» آمریکا در اعتراض به سیاست دولت این کشور مبنی بر جداسازی کودکان مهاجر از والدین شان و بازداشت این کودکان راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که شعار می‌دادند «خانواده‌ ها متحد هستند»، «کودکان ما را آزاد کنید» به سمت اردوگاه آوارگان در منطقه «تورنیلو» راهپیمایی کردند. 

 

Df7uJvuVMAAlV4w3

 

بسیاری از خانواده‌های تگزاسی که در تظاهرات ضد سیاست‌های مهاجرتی ترامپ شرکت کرده بودند کودکان شان را هم بهمراه خود برده بودند و بر لزوم مقابله با سیاست‌ها و اقدامات ترامپ برای ضربه زدن به انسجام خانواده‌ها تاکید کردند.

 

Untitled2

 

صد‌ها کودک مهاجر در این منطقه از تگزاس به بهانه نقض قوانین مهاجرت آمریکا در بازداشت هستند. 

تنها در 6 هفته گذشته حدود 2 هزار کودک مهاجر در مناطق مرزی آمریکا بعد از بازداشت به همراه والدین از والدین شان جدا شده و در اردوگاه‌ های مختلف زندانی شده اند. به خبرنگاران و روزنامه نگاران هم اجازه داده نمی‌ شود وارد این اردوگاه‌ ها بشوند. 

این تظاهرات اعتراض آمیز به دعوت «بیتو او رورکه» نماینده جمهوری خواه این شهر در مجلس نمایندگان برگزار شد. «جو کندی سوم» نماینده دموکرات از ایالت «ماساچوست» هم در این اعتراضات سخنرانی کرد.

 

0

Untitled

Untitled3

 

شخصیت‌ های مذهبی و دینی هم با سیاست دولت ترامپ مبنی بر جداسازی کودکان مهاجر از والدین شان مخالفت کرده اند.

 

Df6QxC8VMAEIyjA

 

کاخ سفید اجرای سیاست بازداشت کودکان مهاجر و جداسازی آنها از والدین شان را در مناطق مرزی آمریکا اعلام کرده است؛ اقدامی که حتی برخی مقامات را به خشم آورده است.

در همین راستا «مایکل هایدن» مدیر اسبق سازمان سیا و آژانس امنیت ملی این کشور سیاست‌ های مهاجرتی دولت ترامپ را با سیاست‌ های مهاجرتی آلمان نازی مقایسه کرده است.

 

مکان: تگزاس، آمریکا

منبع: خبرگزاری رویترز 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.