مکان: واشنگتن، آمریکا/ منبع: سی ان ان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کاخ سفید تصاویری از رئیس‌ جمهور آمریکا را در حال دریافت نامه‌ ای از سوی رهبر کره شمالی که توسط رئیس سابق آژانس اطلاعاتی کره شمالی به وی ارائه شد، منتشر کرده است. مسئله جالب توجه این تصاویر، پاکت نامه بزرگی است که به ترامپ تحویل داده شده است.

در این تصاویر، دونالد ترامپ با لبخند در کنار «کیم جونگ چول» رئیس سابق آژانس اطلاعاتی کره شمالی و معاون ارشد «کیم جونگ اون» رهبر این کشور قرار گرفته و یک پاکت نامه بسیار بزرگ در دست دارد.

 

DepNeUIVMAAgcEp

DepNeUKVMAAMmsG

DepNeUHUcAEfQ41

 

ترامپ ابتدا گفت نامه بسیار زیبایی از کیم جونگ اون دریافت کرده اما چند دقیقه بعد اذعان کرد که هنوز نامه را باز نکرده و آن را نخوانده است.

اندازه این پاکت نامه، موجی از واکنش‌ ها را در رسانه‌ های اجتماعی به راه انداختند و کاربران آن را به سخره گرفتند

«آنا فیفیلد» مدیر روزنامه واشنگتن پست در توکیو در صفحه خود نوشت: وقتی مساله به دکمه‌ های اتمی و اکنون به پاکت‌ های نامه مربوط باشد، اندازه و سایز، مساله بسیار مهمی می‌ شود.»

برخی دیگر از کاربران توئیتر نیز اندازه دست‌های ترامپ را به سخره گرفتند.

 

Untitled

 

چند کاربر دیگر نوشته اند: «آیا ترامپ در پاسخ، نامه‌ ای در یک پاکت بزرگ تر به کیم جونگ اون ارسال خواهد کرد؟»، «آیا ترامپ گمان نخواهد کرد که اون با این کار او را مسخره کرده باشد؟»، «حتما پاکت نامه ترامپ اندازه زمین فوتبال خواهد بود!» و ...

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: سی ان ان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.