منبع: العربیه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، العربیه در تلاشی دیگر برای پایان دادن به گمانه زنی ها درباره زخمی یا حتی کشته شدن ولیعهد عربستان سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ ریاض، تصاویری را منتشر کرد و مدعی شد که مربوط به حضور «محمد بن سلمان» در نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بوده است. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

العربیه گزارش داد: ولیعهد عربستان روز سه‌ شنبه ریاست نشست شورای امور اقتصادی و توسعه را در کاخ «السلام» در شهر «جده» برعهده داشت. 

 

50c6f7dc-e3d7-4641-a5ce-7d0f8d807ac6

7714af4c-c00e-463b-b2db-355487a346f1

 

غیبت ناگهانی اخیر ولیعهد عربستان پس از آن رخ داد که یک ماه پیش رسانه‌ ها از تیراندازی در نزدیک کاخ سلطنتی در ریاض خبر دادند.

«مجتهد» افشاگر مشهور عربستانی در تازه ترین توییت خود در این خصوص نوشته است: نمی‌توانیم زخمی شدن وی را تایید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او در ارتباطند می‌ گویند او عمدا بعد از این حادثه مخفی شده تا دیگران این فکر را بکنند که زخمی شده یا مرده و از این طریق بتواند تمامی پسرعموهایش را که قصد کودتا علیه او را دارند، شناسایی و نابود کند.

او در ادامه نوشته است: بن سلمان از زمانی که ناپدید شده است در یک کشتی تفریحی در دریای سرخ در حال گشت و گذار است و گاهی به یکی از کاخ ها در ساحل مراجعه می‌ کند. او در این کشتی با برخی مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کرده است و همه دستورات اخیر خود را نیز از روی این کشتی صادر کرده است.

منبع: العربیه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.