منبع: روسیا الیوم

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، فعالان در شبکه های اجتماعی عکسی از «زین الدین عابدین» قاضی شرع گروه تروریستی «جیش الاسلام»منتشر کردند که در آن وی پس از رسیدن به ترکیه در پی اخراجش از شهر«دوما» در «غوطه شرقی» دمشق ریش خود را تراشیده است.

عابدین بلافاصله پس از رسیدن به ترکیه ظاهر خود را تغییر داده است امری که جنجال زیادی درباره میزان پایبندی وی به رویکرد فکری اش به راه انداخت و دیدگاه های مخالف و موافق زیادی را برانگیخت.

636611910053006496-RHI6B7NJKM_

برخی از موافق این اقدام قاضی شرعی گروه تروریستی جیش الاسلام ضرورت امنیتی و زمانی را عامل اصلی در مجبور شدن این سرکرده تروریستی در تن دادن به اصول و سبک دنبال شده در کشوری دانستند که در آن اقامت دارد.

این در حالی است که برخی دیگر از فعالان به شدت به این تروریست حمله کردند و گفتند که «این مرد از جمله کسانی بود که دستورات شرعی صادر کرد و مردم را در غوطه به دلیل سیگار کشیدن، ریش تراشیدن، خرسهای روز ولنتاین، حجاب و اختلاط دختر و پسر تعقیب کرده و مورد اذیت و آزار قرار داده است و اکنون به سادگی هر چه تمامتر ریش خود را می تراشد و آماده است شریعت خود را بفروشد و تعجب نکنید اگر فردا روزی سازمانی برای دفاع از حقوق زنان افتتاح کند و از اروپایی ها خواستار حمایت شود.»

 

منبع: روسیا الیوم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.