مکان: روسیه/ منبع: دیلی میل و شین هوا

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «ولادیمیر پوتین» بعد از پیروزی در انتخاباتی که یک دوره شش ساله ریاست جمهوری (2018 تا 2024) دیگر را برای وی رقم زد، در جمع طرفدارانش حاضر شد و سخنرانی کرد.

 

1

2

 

وی در اظهاراتی در میدان سرخ مسکو، رای قاطع مردم روسیه را اعتماد دوباره مردم این کشور به برنامه های داخلی و خارجی خود عنوان کرد و گفت تلاشی بزرگ را برای سربلندی روسیه آغاز خواهیم کرد.

ولادیمیر پوتین با قدردانی از مردم روسیه و هوادارانش که در هوای بسیار سرد مسکو به میدان سرخ رفته بودند، گفت: همه ما برای سربلندی روسیه، تلاش بزرگی را آغاز خواهیم کرد.

وی رای قاطع مردم روسیه را اعتماد دوباره مردم این کشور به برنامه های داخلی و خارجی خود عنوان کرد و افزود شما یک تیم بزرگ هستید و من جزو تیم شما هستم. اعتماد دوباره شما، ما را وادار می کند تا همچنان پر انرژی کار کنیم.

 

7

 

پوتین گفت: «حفظ وحدت بسیار اهمیت دارد و طرفداران دیگر نامزدها هم که به رقبای من رای داده اند، باید با وحدت و همدلی به فکر آینده روشن کشور و فرزندان خود باشیم. نتایج انتخابات نشان داد که باید همان مسیر پرقدرت گذشته را ادامه دهیم و با هم به پیش برویم.»

 

5

3

 

او همچنین در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی اش حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

پوتین در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا بعد از سال 2024 بار دیگر به دنبال رقابت برای دور تازه ریاست جمهوری خواهد بود گفت: «این پرسش، پرسشی خنده دار است.»

پوتین در پاسخ به خبرنگاری که این پرسش را پرسید گفت: «بگذارید بشماریم. آیا به نظر شما من تا صدسالگی در قدرت خواهم بود؟»

 

4

 

ولادیمیر پوتین دست داشتن روسیه در مسموم کردن جاسوس سابق در انگلیس را تکذیب کرد و گفت: «برای تحقیق در این پرونده آماده ایم. اتهام روسیه در این زمینه بی اساس است.»

پوتین گفت بی معناست که تصور شود دولت روسیه «سرگئی اسکریپال» جاسوس سابق این کشور و دخترش را مسموم کرده است.

وی افزود روسیه عامل گاز اعصابی را که مقامات انگلیس می گویند در این حمله استفاده شده است، ندارد و اگر این عامل سمی استفاده شده بود افراد بیشتری قربانی می شدند.

وی گفت آماده است با مقامات انگلیس در تحقیقات مربوط به این حمله همکاری کند.

طبق اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه‏‏، «ولادیمیر پوتین» تاکنون بیش از 76 درصد آرا را در انتخابات ریاست جمهوری به دست آورده است.

کمیته انتخاباتی روسیه می‌ گوید دست‌کم 67 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌ اند

بر اساس گزارش این کمیسیون، در پی شمارش 99 درصد درصد آرا، ولادیمیر پوتین با کسب 76.6 درصد آرا، برای شـش سال دیگر رهبری کاخ کرملین را در دست خواهد داشت.

از میان هفت نامزد دیگری که به رقابت با پوتین پرداختند، «پاول گرودینین» از حزب کمونیست، نزدیک به 12 درصد آرا و «ولادیمیر ژیرینوفسکی» سیاستمدار ناسیونالیست 6 درصد آرا را از آن خود کرده‌ اند. «کسنیا سوبچاک» روزنامه‌ نگار و مجری تلویزیون 1.6 درصد و مابقی نامزدهای جریان‌ های میانه‌، لیبرال و کمونیست، هر یک کم‌ تر از یک درصد آرا را به‌دست آورده‌ اند.

مکان: روسیه

منبع: دیلی میل و شین هوا
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.