مکان: لندن، انگلیس/ منبع:اخبار 24

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی برای دیدار رسمی از انگلیس که در پاسخ به دعوت دولت این کشور صورت گرفته است، با استقبال «بوریس جانسون» وزیر خارجه این کشور و سفیر عربستان در انگلیس وارد لندن شد.

 

2

3

4

 

این سفر ماه هاست که با جنجال های بسیاری روبرو شده، بارها به تعویق افتاده و همزمان با اعتراضات و مخالفت های گسترده انگلیسی ها انجام گرفته است.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در حالی سفر خود را به انگلیس آغاز می کند که اعتراضات علیه این سفر و اتهامات علیه وی در خصوص ارتکاب جنایات جنگی به خصوص در یمن همچنان ادامه دارد.

این اعتراضات را فعالان عرب و غیرعرب با عنوان «پنج روز خشم» سازماندهی کرده اند و خواستار بازداشت و محاکمه وی به عنوان جنایتکار جنگی هستند.

 

9

 

در همین حال «جرمی کوربین» رهبر مخالفان در انگلیس از «ترزا می» نخست وزیر این کشور خواست از این فرصت استفاده و اعلام کند انگلیس از این پس و تا زمانی که حملات به یمن به فرماندهی عربستان ادامه دارد، دیگر سلاح در اختیار این کشور قرار نمی دهد.

همچنین کامیون هایی در لندن تردد می کنند که بنرهایی علیه بن سلمان روی آنها نصب شده است و او را جنایتکار جنگی معرفی می کنند و خواستار بازداشت و محاکمه وی هستند. 

 

8

 

پیشنهاد عرضه سهام شرکت نفتی آرامکو در بورس لندن از جمله پیشنهادهای وسوسه کننده بن سلمان برای غربی هاست. لندن هم که به واسطه این پیشنهاد اغوا شده، بنرهای بزرگی در سطح شهر در استقبال از او آویخته است.

 

10

 

مکان: لندن، انگلیس

منبع:اخبار 24

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.