مکان: لندن، انگلیس/ منبع: توئیتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، همزمان با تظاهرات ضد زنان در سراسر آمریکا، مردم  «واکسهال» در جنوب «لندن» پایتخت انگلیس در اعتراض به سیاست‌ های نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا در مقابل سفارت این کشور تظاهرات کردند.

مردم لندن روز شنبه با در دست داشتن بنر‌ها و پلاکارد‌هایی در مخالفت با رئیس جمهور آمریکا مقابل سفارت این کشور در لندن تظاهرات کردند. بسیاری از آنها ماسک ترامپ را بر چهره داشتند.

 

0

00

000

0000000

 

معترضان نوشته‌ هایی با عنوان «با ترامپ مقابله کنید»، «نه به نژادپرستی و نه به ترامپ» و نوشته‌ های دیگری را بر علیه ترامپ بر روی یک دیوار نمادین قرار دادند و سپس آن را تخریب کردند.

 

0000

 

«مایکل برادلی» مسئول هماهنگی تظاهرات موسوم به «مقابله با ترامپ» گفت: «امروز سالگرد آغاز به کار دولت ترامپ است اما او اکنون تمام دولت آمریکا را تعطیل کرده است. ترامپ گفت به لندن نیامد چون که ساختمان جدید سفارت آمریکا در انگلیس بر اساس یک توافق بد به دست آمده است، اما همه ما می‌دانیم چرا او به اینجا نیامد زیرا او می‌داند که اگر به اینجا آمده بود با حضور میلیون‌ ها نفر تظاهرات کننده در خیابان‌ های انگلیس روبرو می‌ شد و حتی نمی‌ توانست حرکت کند.»

آنها از «ترزا می» نخست وزیر کشورشان خواستند به ترامپ اجازه سفر به این کشور را ندهد.

مکان: لندن، انگلیس

منبع: توئیتر

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.