مکان: آمریکا/ منبع: مارکت واچ

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، وب سایت مشهور اجاره خانه «ایر‌ بی‌ ان‌ بی» با انتشار عکس های زیبایی از خانه های اجاره ای در کشورهایی همچون السالوادور و هائیتی و دعوت مردم به سفر به این کشورها، اظهارنظر «دونالد ترامپ» درباره این کشورها را به چالش کشیده است.

این وب سایت مشهور، کارزاری 100 هزار دلاری برای تبلیغ اجاره خانه در آفریقا، السالوادور و هائیتی به راه انداخته است؛ کشورهایی که رئیس جمهور آمریکا آنها را «چاله مستراح» نامیده بود.

 

Airbnb-digital-ad

 

این وب سایت با انتشار عکس‌ های زیبایی از خانه‌ ها و مناظر این کشورها به شکل غیر مستقیم دیدگاه  ترامپ را به چالش کشیده است.

«بریان چسکی» مدیر این وب سایت با انتشار توئیت هایی، عکس های زیبایی از خانه هایی در کشورهای آفریقایی و هائیتی را به اشتراک گذاشته و مشتریان را به سفر به این کشورها ترغیب کرده است.

 

s3-news-tmp-108565-screen_shot_2018-01-15_at_9.18.46_am--2x1--940 (1)

 

برای نمونه این وب سایت یک خانه ییلاقی را تبلیغ کرده که برق آن توسط پنل های خورشیدی تامین می شود و این خانه ییلاقی از مصالح ساختمانی محلی ساخته شده و اجاره هر شب آن 50 یورو است.

دونالد ترامپ بعد از این اظهارات «نژاد پرستانه»، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این انتقادات تا حدی بالا گرفت که او آنها را تکذیب کرد و در پاسخ به خبرنگاران گفت که نژاد پرست نیست.

مکان: آمریکا

منبع: مارکت واچ

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.