مکان: لندن، انگلیس/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در حالی که گمانه زنی ها در خصوص اخراج «ترزا می» نخست وزیر انگلیس از ساختمان شماره 10 خیابان داونینگ لندن بالا گرفته است، روز گذشته وی فارغ از بحث های سیاسی با همسرش «فیلیپ» برای به نمایش گذاشتن ساعت اش به کلیسا رفت.

ترزا می که همواره به دلیل عشق اش به مد مشهور است، ساعتی با بند تیره  و ساخت سواچ دیده شد. در حالی که ساعت شوهرش رنگی و آن هم تولید سواچ بود و 76 پوند قیمت داشت.

 

ساعت ترزا می

ساعت ترزا می

 

این روزها دولت ترزا می‌در معرض انتقادات شدیدی است. از یک سو در پارلمان به دنبال شکست اخیر و از دست دادن اکثریت مطلق کرسی‌ ها، حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» به شدت به دنبال برکناری ترزا می ‌است؛ و از سوی دیگر مردم از نحوه مدیریت فاجعه برج «گرنفل» عصبانی هستند.

مخالفین برنامه‌ های ریاضت اقتصادی نیز دلایل خاص خود را برای مخالفت با ترزا می ‌دارند. در همین راستا روز شنبه هزاران نفر با برپایی تظاهرات در مرکز لندن تحت عنوان «نه حتی یک روز بیشتر» استعفای «ترزا می» ‌را خواستار شدند. معترضان دست‌ نوشته‌ هایی با پیام‌ هایی در مخالفت با «طرح‌ های ریاضتی» و «حزب محافظه کار انگلیس» در دست داشتند و در خیابان‌ های لندن راهپیمایی کردند.

مکان: لندن، انگلیس

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.