مکان: رم، ایتالیا/ منبع: ان بی سی نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یک زن معترض به سیاست‌ های تجاری ترامپ برای لحظاتی دیدار وزیر خارجه آمریکا با نخست وزیر ایتالیا را مختل کرد.

در جریان عکس یادگاری «مایک پومپئو» وزیر خارجه آمریکا و «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا، یک خبرنگار زن معترض به سیاست‌ های تجاری ترامپ به آنها نزدیک شد و با دادن قطعه پنیری از نوع پارمسان به پومپئو، مراتب اعتراض خود را به سیاست‌ های تجاری دولت ترامپ اعلام کرد.

 

18759020_web1_M-Pompeo-EDH-191002

an-italian-woman-gave-mike-pompeo-a-big-block-of-2-653-1569952789-0_dblbig

pompeo_cheese.nbcnews-fp-1024-512

 

وزیر خارجه آمریکا در سفر به ایتالیا با جوزپه کونته نخست وزیر این کشور دیدار کرد. در جریان نشست مطبوعاتی همین دیدار در روز سه شنبه یکم اکتبر بود که «آلیس مارتینلی» روزنامه‌ نگار یک نشریه طنز یک پاکت پنیر پارمسان اصل به پمپئو هدیه داد.

او به ایتالیایی خطاب به پمپئو گفت: «هدیه‌ ای ایتالیایی برای شما دارم. نخست وزیر ایتالیا می‌ داند درباره چه حرف می‌ زنم. این هدیه یک تکه پنیر پارمسان است که ما آن را با تمام وجود تهیه می‌ کنیم.»

پمپئو که تا نیمه داستان متوجه ماجرا نشده بود، مدام از این خانم تشکر می‌ کرد تا اینکه با مداخله نخست‌ وزیر ایتالیا و دخالت نیروهای امنیتی این خبرنگار به بیرون سالن هدایت شد. وزیر خارجه آمریکا در طول این لحظات سعی کرد لبخند را بر چهره خود حفظ کند.

آمارها نشان می دهد ایتالیا در سال 2018 بیش از 10 هزار تن پنیر پارمسان صادر کرده بود. تخمین زده می شود با وضع تعرفه های جدید میزان صادرات پارمسان به آمریکا دستکم 80 درصد کاهش پیدا کند.

 

مکان: رم، ایتالیا

منبع: ان بی سی نیوز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.