مکان: کانادا/ منبع: مجله تایم

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا که اخیرا انتشار تصاویری از گذشته او جنجالی به پا کرد، کارزار انتخاباتی خود را به «تورنتو» یک شهر متنوع از نظر نژادی، برد و در آنجا وعده داده که سلاح‌ هایی را که نظیرشان در حملات نظامی استفاده می شود، ممنوع کند.

ترودو پس از جنجالی شدن یک عکس قدیمی خود، که در آن لباس یکی از شخصیت‌ های والت دیزنی را پوشیده و صورتش را تیره کرده بود، عذرخواهی کرد.

مجله تایم این عکس را منتشر کرد و نوشت که این عکس در کتاب یادنامه سالیانه دانشگاه «وست پوینت گری» که جاستین ترودو در آن زمان در آنجا تدریس می کرده، و در جریان مهمانی موسوم به «پارتی هزار و یک شب» منتشر شده است. در این مهمانی مسئولان مدرسه خود را به شکل شخصیت‌ های داستان علاءالدین گریم کرده بودند.

 

2000

Untitled

 

تصویر نخست وزیر کانادا که مربوط به 29 سالگی او است و در سال 2001  گرفته شده به چالش بزرگی برای او تبدیل شده است. به ویژه آن که ترودو رهبری است که اغلب در مورد لزوم مبارزه با تبعیض نژادی صحبت می کند و سه وزیر هندی تبار در کابینه خود دارد.

جاستین ترودو مشغول فعالیت‌ های انتخاباتی است که قرار است در 21 اکتبر برگزار شود.

ساعاتی پس از انتشار این عکس٬ جاستین ترود گفته است: من می‌ بایست در آن زمان بیشتر توجه می‌ کردم، اما این کار را نکردم و از کار خودم عمیقا پشیمانم.

رسوایی عکس نژاد‍پرستانه در حالی رخ می دهد که جاستین ترودو در تلاش است تا در انتخابات کانادا بار دیگر پیروز شود. او همچنین با کارزار انتخاباتی دشواری روبروست چرا که رسوایی فساد در دولتش و اتهام سوء استفاده از مقامش برای مطرح نشدن اتهام فساد علیه یک شرکت بزرگ کانادایی از موضوعات مطرح در این کارزار انتخاباتی است.

 

مکان: کانادا

منبع: مجله تایم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.