مکان: مرز مکزیک و آمریکا/ منبع: روسیا الیوم

به گزارش جماران، رسانه ها و شبکه های اجتماعی عکس دلخراشی از یک مهاجر السالوادری و دختربچه خردسالش را منتشر کردند که در جریان عبور از رودخانه«ریوگراندی» در مرز مکزیک و ایالات متحده غرق شده و جان خود را از دست دادند.

عکس اجساد پدر و دختربچه موجی از خشم را نسبت به خطرات و عذاب هایی به راه انداخت که مهاجران برای یافتن زندگی بهتر با آنها رو به رو می شوند زیرا بسیاری از این مهاجران و کودکان شان پیش از رسیدن به ساحل دیگر جان خود را از دست می دهند.

156153879820211900

جزئیات داستان مصیبت بار این خانواده از این قرار است که: «اوسکار مارتینز رامیریزت»25 ساله از کشورش السالوادر به همراه همسر 24 ساله اش و دختر دو ساله شان فرار کرد. این خانواده تصمیم گرفتند که از رود ریو گراندی در مرز مکزیک با آمریکا بعد از ظهر یکشنبه گذشته عبور کنند.در این بین پدر دخترش را روی پشتش قرار داد و کودک را زیر لباس هایش گذاشت تا خطری متوجه او در زمان عبور از رود نشود اما جریان شدید آب زن و شوهر را با خود برد و پدر و دختر در برابر چشمان مادر که نجات پیدا کرد و به ساحل امن رسید، غرق شدند.

انتشار این تصاویر بار دیگر خاطرات کودک سوری سه ساله، «آیلن کوردی» را در اذهان زنده کرد که آب جسد غرق شده او را به ساحل ترکیه رساند. تصویر این کودک سوری که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد هنوز هم موضوع بحث‌ها درباره سیاست‌های مهاجرتی است.

 

مکان: مرز مکزیک و آمریکا

منبع: روسیا الیوم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.