مکان: مکه، عربستان/ منبع: راشا تودی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تحقیر و بی احترامی «عمران خان» نخست‌ وزیر پاکستان به پادشاه عربستان سعودی در جریان اجلاس‌ روز شنبه در شهر «مکه» بازتاب گسترده‌ ای در شبکه‌ های اجتماعی پیدا کرده است.

در ویدئوی این دیدار دیده می شود که نخست‌ وزیر پاکستان هنگام عبور از روی فرش قرمز برای ورود به محل برگزاری اجلاس سازمان همکاری اسلامی، پس رویارویی با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی که به استقبال او آمده، با او دست سرسری می دهد. سپس به جای آنکه با پادشاه عربستان صحبت کند، سخنانی را خطاب به مترجم می‌ گوید و بی‌ آنکه به سلمان فرصت پاسخ دادن بدهد، محل را ترک می کند.

 

1

2

3

4

5

 

این ویدئو با واکنش‌ های بسیاری از کاربران در شبکه‌ های اجتماعی روبرو شده است.

با این وجود، آن گونه که رسانه‌ های سعودی گزارش دادند عمران خان پس از شرکت در اجلاس سازمان همکاری و پیش از آنکه خودش سخنرانی کند، با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی هم دیدار کرده است.

عمران خان در سخنرانی اش، از برخی کشورهای غربی به دلیل اسلام ستیزی انتقاد کرد و از آنها خواست میان میانه روها و افراطیون تفاوت قائل شوند.

عربستان سعودی روز شنبه، اجلاس‌ های سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس را در سطح سران در شهر مکه برگزار کرد. 

 

مکان: مکه، عربستان

منبع: راشا تودی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.