مکان: هانوی، ویتنام/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بامداد امروز سه شنبه وارد «هانوی» پایتخت ویتنام شد. وی قرار است در این شهر برای دومین بار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دیدار کند. 

کیم جونگ اون با قطار پس از عبور از مرز میان چین و ویتنام وارد ایستگاه راه آهن شهر مرزی «دانگ دَنگ» شد. «کیم یو جونگ» خواهر و مشاور کیم جونگ اون نیز در این سفر وی را همراهی می کند. 

در مراسمی رسمی تعدادی گارد تشریفاتی در ایستگاه حضور داشتند و جمعیتی هم که پرچم کره شمالی را تکان می دادند در کنار فرش قرمزی که برای او پهن شده بود، صف کشیده بودند.

گاردهای امنیتی، مقام ها و فیلمبرداران هنگام پیاده شدن کیم و همراهانش از قطار آنها را دوره کردند و او را تا کنار خودرویی که در انتظار کیم بود، همراهی کردند.

لیموزین کیم برای مدت کوتاهی جلوی جمعیت ایستاد و او دستش را از پنجره بیرون آورد تا برای جمعیت تکان دهد.

پس از آن کیم جونگ اون در یک خودروی زرهی و با محافظت شدید مسیری دو ساعته را برای رسیدن به هانوی طی کرد. 

«مایک پومپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز اندکی پیش از آن وارد ویتنام شد. پومپئو قرار است امروز سه شنبه با «استفان بیگون» نماینده ویژه آمریکا برای کره شمالی دیدار کند.

 

1

2

 

ترامپ و کیم در این دیدار تلاش خواهند کرد در مورد تعهدات پیونگ یانگ برای کنار گذاشتن برنامه های بالستیکی خود به توافق دست یابند. 

دونالد ترامپ هم که روز دوشنبه آمریکا را به مقصد ویتنام ترک کرد، امشب به این کشور خواهد رسید. سخنگوی کاخ سفید دوشنبه شب اعلام کرد دونالد ترامپ و کیم جونگ اون چهارشنبه شب پیش از صرف شام دیداری کوتاه خواهند داشت. «سارا هاکبی سندرز» گفت نشست های جدید میان ترامپ و کیم برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده است. 

ترامپ و کیم در نخستین نشست خود که در ماه ژوئن سال گذشته در سنگاپور برگزار شد، در جهت خلع سلاح هسته ای کامل شبه جزیره کره متعهد شدند اما از آن زمان نتایج ملموس ناچیزی حاصل شده است. 

 

مکان: هانوی، ویتنام

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.