مکان: افغانستان/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شباهت یک خواننده جوان افغان به نخست‌ وزیر کانادا زندگی او را یک شبه تغییر داده است. شباهت «عبدالسلام مفتون» به «جاستین ترودو» در مسابقه تلویزیونی «ستاره افغان» خبرساز شد. برنده این مسابقه اول نوروز مشخص می‌ شود.

عبدالسلام مفتون، خواننده 29 ساله افغانستان تا قبل از شرکت در مسابقه تلویزیونی ستاره افغان اسم نخست‌ وزیر کانادا را هم نشنیده بود. او که حال به دور بعدی این مسابقه راه پیدا کرده است به خبرگزاری فرانسه گفته مردم اسم را فراموش کردند و حال او را جاستین ترودو صدا می‌ زنند.

 

47131614_303

 

شباهت عبدالسلام مفتون به جاستین ترودو بازتاب گسترده‌ ای در شبکه‌ های اجتماعی داشته است. برخی حتی او را برادر دوقلوی گمشده جاستین تردو می‌ خوانند. بسیاری از کاربران شبکه‌ های اجتماعی از مفتون حمایت می‌ کنند و امیدوارند که از برنده نهایی مسابقه امسال شود.

مفتون که دو دندان جلویی‌ اش روکش طلا دارد، مردی خجالتی است. عبدالسلام مفتون به خبرگزاری فرانسه گفته که این شباهت شانس پیروزی او در دور نهایی این مسابقه را 50 درصد بیشتر کرده است.

مسابقه تلویزیونی «ستاره افغان» یکی از برنامه‌ های محبوب تلویزیون «طلوع» در افغانستان است که هر سال برای یافتن استعداد برتر خوانندگی برگزار می‌ شود.

 

BBSkhBj

 

شباهت مفتون به جاستین ترودو برای نخستین‌ بار توسط «قیس الفت» یکی از اعضای هیئت داوری این مسابقه مطرح شد. قیس الفت که در کانادا زندگی می‌‌ کند به خبرگزاری فرانسه گفته من متوجه شدم که او شبیه نخست وزیر ماست. قیس الفت پس از حضور مفتون روی صحنه با تمجید از صدای او پیش‌ بینی کرده که مفتون می‌ تواند «جاستین بیبر» بعدی باشد.

عبدالسلام مفتون که خواننده ترانه‌ های محلی در مراسم عروسی است، 4 فرزند دارد و اهل ولایت «بدخشان» است. او حال یکی از 8 خواننده برتر امسال در برنامه ستاره افغان شده است. برنده نهایی این مسابقه 21 مارس (اول فروردین) با آرای بینندگان مشخص می‌ شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.