مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «مونیکا لوینسکی» کارآموز پیشین کاخ‌ سفید که در اواخر دهه 90 میلادی به دنبال افشای رابطه‌ اش با «بیل کلینتون» شهرت یافت، پس از 23 سال بار دیگر در انظار ظاهر شده و این بار برنامه مستندی از خاطرات دوران 22 سالگی خود آورده است.

این مستند سریالی، «ماجرای کلینتون» نام دارد و پخش آن از دیروز یکشنبه در شبکه A&E آغاز شده است.

در این مستند 20 ساعت مصاحبه با لویسنکی پخش می شود.

رسوایی رابطه جنسی مونیکا لوینسکی با چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا در اواخر دهه 1990 میلادی منجر به استیضاح بیل کلینتون در مجلس سنا شد.

مونیکا لوینسکی در این مستند از کارهای «احمقانه‌ ای» سخن گفته که در آن دوران، برای جلب توجه بیل کلینتون انجام داده است.

 

6325378-6401887-image-a-41_1542503109235

 

او اذعان کرد که در آن زمان به دلیل آن که مجذوب بیل کلینتون بوده، به گونه‌ای رفتار کرده که توجه رئیس‌ جمهور وقت را به خود جلب کند.

او همچنین از مهمانی تولد یکی از کارکنان کاخ سفید تعریف می‌ کند که در آن توجه بیل کلینتون را به خود جلب کرده است.

این بازگشت، «یک بازگشت بزرگ و متفاوت» برای لوینسکی ای محسوب می شود، که خود را از نگاه ها پنهان می کرد و تلاش می کرد محتاطانه در مورد خانواده کلینتون سخن می گفت.

مونیکا لوینسکی 45 ساله از فعالان مبارزه با قلدری در فضای مجازی است.

 لوینسکی اخیرا هم در یادداشتی که در مجله «ونتی فر» منتشر شد، گفته بود در صورت دیدار با «هیلاری کلینتون» بانوی اول پیشین آمریکا از او بار دیگر بابت رابطه جنسی‌ اش با بیل کلینتون عذرخواهی خواهد کرد.

لوینسکی نوشت: «اولین اظهارات من بعد از رسوایی، عذرخواهی مستقیم از «چلسی» (دختر بیل و هیلاری کلینتون) و خانم کلینتون بود.»

 

6327446-6401887-image-a-2_1542508486279

 

وی افزود: «اگر قرار باشد امروز نیز شخصا هیلاری کلینتون را ملاقات کنم می‌ دانم که تمام نیرویم را جمع خواهم کرد تا بار دیگر صادقانه به او بگویم تا چه حد متاسف هستم.»

او در بخش دیگری از یادداشت خود برای مجله «ونتی فر» نوشته است: «بیش از این که من سزاوار عذرخواهی هستم یا [این پرسش که] باید عذرخواهی کنم یا نه، آنچه اهمیت دارد این اعتقاد من است که بیل کلینتون باید بپذیرد که عذرخواهی کند.»

این در حالی است که بیل کلینتون در ماه ژوئن سال جاری در گفتگو با شبکه «ان بی سی» گفته بود که باور ندارد به لوینسکی یک عذرخواهی شخصی بدهکار است.

رسوایی جنسی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی در اواخر دهه 1990 میلادی جمهوری‌ خواهان کنگره را مصمم ساخت تا رئیس‌ جمهور دموکرات را استیضاح کنند. با انتصاب بازرس ویژه، تحقیق و تفحص مفصلی در این رابطه آغاز شد اما در نهایت بیل کلینتون در قدرت باقی ماند.

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.