مکان: افغانستان/ منبع: ایتارتاس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، قربانیان انفجارهای حین برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در افغانستان به 15 نفر رسید.

خبرگزاری پژواک افغانستان با انتشار پیامی اعلام کرد در پی حملات صورت گرفته در حین برگزاری انتخابات مجلس این کشور تاکنون 15 نفر کشته، و بیش از 110 نفر دیگر زخمی شدند.

«علیرضا روحانی» رئیس کمیسیون شکایت های انتخاباتی افغانستان نیز اعلام کرد که تاکنون 3 تن از کارمندان این کمیسیون در پی حمله به مراکز انتخاباتی زخمی شده اند.

 

21727383_0

 

انتخابات افغانستان امروز شنبه 28 مهر با سه سال تاخیر در حال برگزاری است.

انتخابات مجلس در افغانستان آزمایشی برای سنجش توانایی نیروهای امنیتی برای تامین امنیت در انتخابات ریاست جمهوری بهار سال آینده نیز محسوب می‌ شود.

«محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان با حضور در یکی از حوزه‌ های اخذ رای در کابل ضمن تقدیر از شجاعت نیروهای امنیتی این کشور اطمینان داد که تمام تجهیزات لازم در زمان معین به مراکز رای‌ گیری انتقال داده شده است.

«عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی نیز هنگام رای دادن در منطقه «نادریه» کابل برگزاری انتخابات را گام بزرگی در مسیر ایجاد تحول در افغانستان و شرکت گسترده مردم در رای‌ گیری را نه گفتن به خشونت توصیف کرد.

تصاویری از این انتخابات و صف های طولانی رای دهندگان را مشاهده می کنیم:

 

000000

00

000

0000

0000000

0

00000

 

مکان: افغانستان

منبع: ایتارتاس

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.