مکان: شیکاگو، آمریکا/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، هزاران تن در شیکاگو در اعتراض به اقدامات و برنامه‌ های ضد زنان در دولت ترامپ تظاهرات کردند. 

معترضان آدمک های بادی بزرگ بچه شبیه ترامپ حمل می کردند و بادبادک هایی را با صورتک ترامپ به شکل شیطان به اهتزاز در آورده بودند. 

 

2

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات اعم از زن و مرد، همچنین به نشانه اعتراض به روند انتصاب «برت کاوانا» در سمت رئیس جدید دیوان عالی آمریکا و نیز آنچه برنامه ها و اقدامات ضد زنان دولت ترامپ و حزب جمهوری خواه خوانده می شد، شعارهایی سر دادند و حمایت خود را نیز از دموکرات ها اعلام کردند.

این تظاهرات در آستانه به پایان رسیدن مهلت نام نویسی رای دهندگان برای شرکت در انتخابات کنگره در اغلب ایالت های آمریکا برگزار شد. 

 

4

 

همچنین فیلمی از پیام ویدیویی «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات نوامبر 2016 بر روی یک صفحه بزرگ نمایش در محل گردهمایی معترضان پخش شد که وی در آن مردم را به نام نویسی برای شرکت در انتخابات کنگره تشویق می کرد. 

 

3

 

قرار است تظاهرات مشابهی در اعتراض به سیاست های ترامپ اواخر این ماه در دیگر ایالت ها از جمله مقر سنتی جمهوری خواهان در ایالت های «تگزاس»، «جورجیا» و «کارولینای جنوبی» نیز برگزار شود. 

 

5

 

جمهوری خواهان در حال حاضر نگران هستند که رای دهندگان مخالف ترامپ بتوانند در انتخابات کنگره حامیان رئیس جمهور را شکست دهند و دست کم دموکرات ها موفق شوند کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند.

 

مکان: شیکاگو، آمریکا

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.