مکان: پاریس، فرانسه/ منبع: یورو نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «ان هیدالگو» شهردار پاریس گفته است زمستان امسال درهای شهرداری‌ های پایتخت فرانسه به روی بی خانمان ها گشوده می شود.

 شهردار سوسیالیست پاریس در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته است ساختمان مرکزی شهرداری در قلب پاریس به پذیرش زنان بی خانمان اختصاص خواهد داشت.

 

Paris-will-open-town-halls-including-the-Town-Hall-to-the-homeless

 

بر اساس تحقیقات، در ماه فوریه گذشته توسط شهرداری پایتخت، حدود 3 هزار بی خانمان در خیابان های پاریس شناسایی و سرشماری شد. با احتساب نتایج این سرشماری، مسئولان شهری در پایتخت فرانسه اینک به سه هزار سرپناه فوری برای اسکان موقت بی خانمان ها در فصل سرما نیاز دارند.

 

download (1)download

 

بر این اساس شهردار پاریس اعلام کرده است که تشکیلات شهری تحت ریاست وی نیمی از راه حل را متقبل می شود. به گفته خانم هیدالگو بیش از 800 سرپناه تاکنون در ساختمان های متعلق به شهرداری برای پذیرش بی خانمان ها ایجاد شده و 700 سرپناه دیگر نیز قرار است تا ابتدای سال 2019 به این مجموعه اضافه شود.

شهرداری های نواحی مختلف پاریس با هر دو گرایش چپ و راست به این کمپین پیوسته و پذیرفته اند که سرپناه هایی ویژه در اماکن تحت مدیریت خود برای اسکان موقت بی خانمان ها ایجاد کنند.

در ساختمان مرکزی شهرداری پاریس نیز برخی از سالن ها و مکان های مربوط به خدمات اداری و اجتماعی به محل پذیرش زنان بی خانمان در طول روز تبدیل خواهد شد. افراد یاد شده برای فرار از سرما و نیز دریافت آذوقه و مراقبت های بهداشتی و پزشکی می توانند به این مکان مراجعه کنند.

شهردار پاریس می گوید دولت نیز مسئولیت ایجاد 1500 سرپناه دیگر را بر عهده گرفته است.

 

مکان: پاریس، فرانسه

منبع: یورو نیوز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.