مکان: آمریکا/ منبع: خبرگزاری رویترز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، با نزدیک شدن به انتخابات میان‌ دوره‌ ای کنگره آمریکا، تلاش دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برای پیروزی در این انتخابات به اوج خود رسیده است.

هر دو حزب اصلی آمریکا برای تحریک مردم برای شرکت در انتخابات و رای دادن به خود، از چهره‌ های مطرحشان استفاده می‌ کنند. دموکرات‌ ها باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را فرستاده اند و از سوی جمهوری خواهان نیز خود ترامپ وارد میدان شده و «ایوانکا» دخترش هم برای تبلیغات راهی ایالات‌ مهم شده است.

 

download-10

Untitled

DnrpHO4UcAAO0n8

DnsR6T7U4AAFdjI

 

«باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا در مراسم سخنرانی خود خطاب به هواداران حزب دموکرات در ایالت «پنسیلوانیا» که روز جمعه برگزار شد، از مردم خواست به حزب دموکرات کمک کنند بار دیگر کنترل کنگره آمریکا را به دست بگیرد. 

اوباما در سخنرانی خود همچنین بر اهمیت حضور مردم در انتخابات میان دوره ای کنگره تاکید کرد و گفت: «شما در تاریخ ششم نوامبر، این فرصت را دارید تا سلامت را به سیاست ما باز گردانید.»

 

Dnq3utyUUAA6uat

 

اوباما در سخنرانی خود از سناتور «باب کیسی» و «تام وولف» فرماندار ایالت پنسیلوانیا حمایت کرد و به هواداران حزب دموکرات گفت انتخابات میان دوره ای آمریکا که به زودی برگزار خواهد شد «از هر زمان دیگری در زندگی من مهمتر است.» 

اوباما همچنین تاکید کرد در انتخابات آینده، کاخ سفید پیروز نخواهد شد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر تاکید کرد مردم نباید حقوق اساسی خود را مورد بی توجهی قرار دهند.

وی همچنین از جمهوری خواهان حاضر در کنگره انتقاد کرد.

اوباما طی این سخنرانی خود هیچ اشاره مستقیمی به دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا نکرد.

 

مکان: آمریکا

منبع: خبرگزاری رویترز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.