گزارش جی پلاس؛

کراس‌اوورهای ون کامیونی جدید + تصاویر

کمپانی خودروسازی Knaus Tabbert به تازگی دو طرح کانسپت کامیون ون ارائه کرده است که نسل جدیدی از کراس‌اوورها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ کمپانی خودروسازی Knaus Tabbert با علامت‌های تجاری Weinsberg و Knaus، مدل جدیدی از خودروهای کراس‌اوور خود را با طرح کامیون ون ارائه داده است. این کمپانی در نظر دارد تا نتیجه آخرین تفکرات خود را در سال 2018 در قالب دو کانسپت جدید ون عرضه کند که آینده خوبی را برای کامیون ون‌های پرسرعت رقم می‌زند.

خودروسازان هر چه بیشتر تلاش می‌کنند کراس‌اوورهای تولید خود را اسپرت‌تر کنند تا در کنار کانسپت‌هایی چون «جگوار I- Pace» و «بیوک اینسپایر» قرار گیرند. با این کار، وظیفه کمپانی Knaus سنگین‌تر می‌شود، چرا که بیشترین تمرکز خود را باید روی تولید ون‌هایی با کابین‌های بزرگ و جادار قرار دهند تا مکان مناسبی را برای زندگی فراهم کنند. بنابراین، در این راه، هیچ مسیری برای بازگشت به خودروهای دو در یا بدون سقف نیست و باید به تولید همین مدل ون‌ها ادامه داد.

کانسپت کراس اوور Weinsberg به نام CUVolution، به رنگ نارنجی روشن «کروم مایع» طراحی شده و کناره‌های آن از فلزی مات شبیه به فیبر کربن استفاده شده است. در بالای آن یک اسپویلر سقفی بزرگ در نظر گرفته شده تا جریان هوا از طریق این منفذ سقفی عبور و از طریق ورودی‌های بزرگی مکش کند.

knaus-cuv-concept-vans-3

در کنار CUVolution، مدل CUVision توسط Knaus طراحی شده است که تمام ویژگی‌های آن را در بردارد. اما نسبت به مدل CUVolution، بدنه ظریف‌تری دارد، اسپویلر آن به جای سقف، در قسمت جلوی ون تعبیه شده است و رنگ بدنه ترکیبی از خاکستری و آبی است.

به نظر می‌رسد که این ون‌ها نسبت به خودروهای کلاس B برد بهتری دارند. کمپانی سازنده هنوز عکس یا جزئیاتی از کانسپت داخلی این دو مدل ون منتشر نکرده است و مشخص نیست که به عنوان مثال، درهای آن کشویی باز می‌شوند یا خیر. یا حتی ممکن است تنها تغییرات انجام گرفته روی بدنه و نمای ظاهری آنها انجام شده و تغییری از نظر طراحی داخلی صورت نگرفته است.

knaus-cuv-concept-vans-4

دیدگاه تان را بنویسید