جی پلاس؛

آئودی ای‌ ترون زنده می‌شود + تصاویر

طرح Vision Gran Turismo program مجموعه‌ای از کانسپت خودروهای تخیلی را برای بازی‌های ویدئویی شامل می‌شود که توسط کمپانی خودروسازی آئودی معرفی شده است. کمپانی خودروسازی آئودی در نظر دارد طبق این طرح، نمونه کانسپت خودروی ای‌ترون را به واقعیت تبدیل کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ به نظر نمی‌رسد که کانسپت ای‌ترون تفاوت زیادی با خودروهای مسابقه GT داشته باشد در حالی که از رنگ نارنجی سیر برای تزیین آئودی استفاده می‌شود. اما ویژگی‌های عملکردی آن باید دیده شوند. در خودروی ای‌ترون آئودی دو موتور 200 کیلووات در محور عقب و یک موتور در محور جلو تعبیه شده است که امکان حرکت همه‌جانبه‌ای به چرخ‌ها می‌دهد و کل توان خروجی آنها 600 کیلووات است که معادل 815 اسب بخار نیرو دارد.

A182664_medium

این خودرو چیزی بیشتر از 1/5 تن وزن دارد و تمام سرعت‌های ذکرشده در آن را شامل می‌شود به گونه‌ای که از صفر تا 60 مایل در ساعت را طی 2/4 ثانیه طی می‌کند. آئودی به عنوان یکی از سازندگان برجسته خودرو با مجموعه‌های کاملی از خودروهای برقی مسابقه از جمله فرمول E رقابت می‌کند.

A182646_medium

این کمپانی با تولید این خودرو در اولین نمایشگاه خودروهای ای‌ترون ساخته شده براساس طرح Vision Gran Turismo program شرکت خواهند کرد که آخر هفته آینده در رم، ایتالیا برگزار می‌شود.

بعضی بازدیدکنندگان همچنین قادرند در این نمایشگاه با خودروی فرمول  R آئودی در اروپا گشتی بزنند. این کانسپت بدون شک به آینده بازار خودروهای تمام الکترونیک ای‌ترون آئودی معنا می‌بخشد.

A182662_medium

 

دیدگاه تان را بنویسید