رونمایی از ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور

هایر در نمایشگاه MWC 2018 از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده که به پروژکتور مجهز است. این ساعت اطلاعات صفحه نمایش را به شیوه‌ای متفاوت روی مچ دست کاربر نمایش می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طی مراسمی در نمایشگاه MWC 2018 از یک ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور رونمایی کرد. این محصول قادر است تا محتوای مورد نیاز را روی پشت دست کاربر به نمایش بگذارد. گفته شده این محصول توانایی پخش محتوای رسانه‌ای نظیر برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم را روی سطوح عظیم و تخت را ندارد؛ اما به نظر می‌رسد در ابتدا خود هایر نیز چنین قصدی نداشته باشد. ساعت هوشمند آسو (Asu) نیز همانند هر ساعت هوشمند دیگری به‌عنوان محصولی مکمل برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، علاوه بر اینکه برخی قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را نیز دارد. این ساعت هوشمند به کاربر این امکان را می‌دهد تا متن‌ها و داده‌های مختلف مربوط به اپلیکیشن‌ها و ویژگی آن‌ها در گوشی هوشمند خود را بخواند.

این ساعت قادر است پیام‌های متنی را نیز روی مچ دست نمایش دهد، با فرض اینکه آن‌ها را می‌توان روی مچ دست راحت‌تر از صفحه نمایش ساعت هوشمند خواند. با قضاوت بر اساس تصاویر به‌دست آمده از نحوه‌ی عملکرد این ساعت، وضوح اطلاعات به نمایش درآمده روی دست توسط آن علی‌رغم انتظار کاربران از خوانایی خوبی برخوردار نیستند؛ اما به نظر می‌رسد تا حدی اطلاعات را بزرگ‌تر از حالت اصلی نمایش می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که اطلاعات به نمایش درآمده از طریق پروژکتور روی دست کاملا مشابه اطلاعات در صفحه نمایش محصول نیست. به عنوان مثال، در تصویر زیر در صفحه نمایش محصول اطلاعاتی درباره‌ی تایمر نشان داده شده که دو دکمه (یکی برای توقف تایمر و دیگری برای اتمام آن) قرار دارد، درحالی‌‌که محتوای به نمایش درآمده در بالای دست کاربر با صفحه نمایش متفاوت است.

ساعت هوشمند هایر

ساعت هوشمند هایر

در بالا می‌توانید تصویری را روی دست کاربر می‌بینید که دقیقا مشابه آن در صفحه نمایش مشاهده می‌شود؛ بنابراین برخی از محتواها به همان شیوه‌ای که هستند روی دست نمایش داده‌ می‌شوند درحالی‌که برخی دیگر اطلاعاتی اضافه یا متفاوت، اما مرتبط با آنچه که در صفحه نمایش این ساعت هوشمند به چشم می‌خورد را نمایش می‌دهند. این ساعت هوشمند مجهز به قابلیت‌های متنوعی است. از نمونه قابلیت‌های آن می‌توان به فعالیت‌های ردیابی نظیر شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی میزان کالری‌های سوزانده شده و موارد متعدد دیگری اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین شما را از اعلان‌های دریافت شده روی تلفن همراه خود مطلع می‌کند. درحال حاضر اطلاعات دقیقی درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت نهایی این محصول در دسترس نیست؛ اما گزارش شده احتمالا این محصول در ماه می به بازار عرضه خواهد شد و عرضه‌ی آن تنها محدود به بازار چین خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید