تمدید پروانه فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات ماهواره‌ای

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پروانه فعالیت ارائه دهندگان خدمات ماهواره ای (SAP ) را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷ تمدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۷۱ خود با توجه به گزارش ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص اتمام مدت اعتبار پروانه­ های «ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره­ای (SAP) »، مدت زمان اعتبار این پروانه ها را به صورت مشروط، تمدید کرد.

براین اساس رگولاتوری می تواند پروانه­­ های ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره­ای (SAP) خاتمه اعتبار یافته را در صورت تسویه حساب بدهی و براساس بررسی نحوه فعالیت آنان تا زمان درخواست تمدید پروانه، حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۹۷ تمدید کند.

در همین حال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ اصول حاکم بر صدور پروانه­ های جدید SAP و ملزومات و شرایط لازم برای فعالیت متقاضیان ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره ­ای را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه و بعد از تصویب آن، موافقتنامه پروانه ­ها را برای اعطا آماده کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید