واکنش آذری جهرمی به اختلال در تلگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اختلال روز گذشته در تلگرام گفت: این اختلال از سوی ما نبوده و در حال تهیه گزارش درباره علت این مشکل هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه این هفته هیات دولت در ارتباط با فعالیت‌های وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: از ساعات اولیه همکاران ما در ستاد بحران وزارت ارتباطات فعال شدند. شب اول حدود 47 سایت موبایل از دسترس خارج شد که همان شب هم بسیاری از آنها مجدد به شبکه بازگشتند.

او  ادامه داد: اگر در مناطقی اعلام شده که آنتن تلفن همراه وجود ندارد، احتمالا از قبل هم وجود نداشته است. اپراتورهای موبایل و اینترنت نیز طی این روزها خدمات مناسب، ویژه و بعضا رایگانی برای مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته‌اند.

جهرمی متذکر شد: فضای مجازی توانسته در مواردی مثل جذب کمک‌های مردمی و یا پیدا شدن گمشدگان حادثه زلزله غرب ایران نقش موثری ایفا کند.

وزیر ارتباطات در واکنش به اختلال روز گذشته در تلگرام گفت: این اختلال از سوی ما نبوده و در حال تهیه گزارش درباره علت این مشکل  هستیم و به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید