24 ساعت مکالمه رایگان همراه اول برای مناطق زلزله‌زده‌

همراه اول جهت تسهیل ارتباط در مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور، به شهرهای کرمانشاه و ایلام مکالمه‌ی رایگان درون شبکه اختصاص داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زلزله‌ی بزرگ رخ‌داده در مناطق مرزی ایران و عراق با خسارات جانی و مالی فراوان همراه بود. تسهیل ایجاد ارتباط بین این مناطق و با خارج از آن، یکی از نکاتی است که در هر حادثه‌ی طبیعی باید مد نظر قرار گیرد. در همین راستا همراه اول ۲۴ ساعت مکالمه‌ی رایگان برای شهرهای زلزله‌زده‌ی استان‌های کرمانشاه و ایلام اختصاص داده است. 

پس از وقوع زلزله در استان‌های ایلام و کرمانشاه، شبکه‌ی اپراتور اول در آن مناطق کاملاً پایدار است و انتقال ترافیک بدون هیچ‌گونه اختلالی صورت می‌گیرد. بر اساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع زلزله، تیم‌های فنی همراه اول در محل حاضر شدند و با توجه به قطعی برق در برخی مناطق در ساعات اولیه، با تجهیز سایت‌ها به برق اضطراری، سرویس‌دهی به مناطق زلزله‌زده را میسر کردند.

انتقال سایت‌های BTS اضطراری به مناطق زلزله‌زده، افزایش ظرفیت سایت‌های موجود و بازدید از کلیه سایت‌های منطقه و حصول اطمینان از عملکرد مناسب آن‌ها، از دیگر اقدامات اپراتور اول در مناطق زلزله‌زده بوده است. با اقدامات پیشگیرانه و تسریع در اقدامات پس از وقوع زلزله، با وجود افرایش بسیار زیاد ترافیک منطقه، سرویس‌دهی به هم‌وطنان زلزله‌زده به‌صورت عادی در حال انجام است.

همراه اول جهت تسهیل ارتباط در شهرهای زلزله‌زده‌ی اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله، از ساعت ۱۴ روز دوشنبه به مدت ۲۴ ساعت مکالمه‌ی رایگان درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن‌های ثابت) در نظر گرفته است. همراه اول از روز سه‌شنبه به مدت یک هفته، تسهیلات خاصی نیز برای مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته است که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید