طراحی زیبا و خمیده گوشی ال جی وی 30 + تصاویر

تصاویر جدید منتشرشده از گوشی ال‌جی وی ۳۰، کاهش حاشیه‌های آن نسبت به ال‌جی جی ۶ را تایید می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احتمالا می‌دانید که ال‌جی طی چند روز آینده به‌صورت رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس خبرها و گزارش‌های اخیر، تقریبا اطمینان داریم که محصول پرچم‌دار مورد بحث، همان گوشی ال‌جی وی ۳۰ است. شرکت کره‌ای ال‌جی از یک ماه قبل تاکنون، چندین تبلیغ ویدیویی و پوستر تبلیغاتی در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده است. البته طراحی این محصول توسط هنرپیشه‌ی مشهور، جوزف گوردون لویت نیز به‌طور عمومی مشخص شده است.

حال با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰، جای تعجب نیست که خبرها و گزارش‌های بیشتری در مورد این محصول منتشر شود. حال تصویر جدیدی از این محصول فاش شده است که به‌نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی و نزدیک از این دستگاه باشد. این تصویر، تقریبا نمای تمام بخش‌های گوشی هوشمند جدید ال‌جی را نشان می‌دهد.

Lg v30

اگرچه در این تصویر، نکته یا قابلیت جدیدی از وی ۳۰ فاش نمی‌شود، اما مسلما، جزئیات بیشتری را از پرچم‌دار جدید ال‌جی به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تصویر،  می‌توان فریم فلزی گوشی را به‌خوبی مشاهده کرد. در لبه‌ی پایینی این فریم شاهد درگاه یواس‌بی نوع سی، اسپیکر و میکروفون هستیم. روی این فریم، نمایشگر دستگاه قرار گرفته است که خمیدگی بسیار زیبایی دارد. از دیگر جزئیاتی که در این تصویر مشخص است، می‌توان به جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری انحصاری ال‌جی برای سیستم‌ عامل اندروید اشاره کرد که حالا به یک نوار شناور جدید نیز مجهز شده است. شایان ذکر است که ال‌جی موفق شده است تا حاشیه‌های وی ۳۰ را نسبت به حاشیه‌های موجود در گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ کمی کاهش دهد و این مورد به‌خصوص در لبه‌ی بالایی نمایشگر بیشتر دیده می‌شود. این یعنی احتمالا لوگوی شرکت ال‌جی به بخش پشتی دستگاه منتقل شده است.

ال‌جی در تاریخ ۳۱ آگوست یعنی روز پنج‌شنبه‌ی همین هفته، به‌صورت رسمی از گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ رونمایی خواهد کرد. با توجه به شایعات و خبرهایی که تا کنون در مورد گوشی وی ۳۰ منتشر شده است، تقریبا از بیشتر جزئیات و ویژگی‌های این محصول آگاه هستیم و بر همین اساس انتظار می‌رود که ال‌جی آن را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز کند. این محصول درست همانند گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶، به یک دوربین دوگانه‌ مجهز خواهد بود و علاوه بر این گفته می‌شود که از DAC چهارگانه‌ی های-فای نیز بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به یک نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید