خودروی شاسی بلند لوکس فرانسوی وارد تهران شد +تصاویر و مشخصات

به تازگی یک دستگاه دی اس 7 کراس بک وارد کشور شده است که شایعات مبنی بر ورود این خودرو به بازار را قوت بخشیده است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، دی اس 7 کراس بک پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو سال 2017 در فرانسه رونمایی شد. DS7 Crossback در کلاس خودروهای شاسی بلند جای دارد و رقیب بسیار خوبی برای دیگر برندهای اروپایی نظیر مرسدس بنز و بی ام و است. حالا با گذشت چند ماه از معرفی دی اس 7 کراس بک نوبت ورود این خودرو به کشور رسیده است که شایعاتی در خصوص عرضه این خودرو به گوش می رسید اما زمان دقیق آن مشخص نبوده است.

 

 

به تازگی یک دستگاه دی اس 7 کراس بک وارد کشور شده است که شایعات مبنی بر ورود این خودرو به بازار را قوت بخشیده است. دی اس 7 کراس بک مورد نظر که به تازگی وارد کشور شده در حال گذراندن مراحل آزمایش فنی توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی و کسب مجوزهای لازم جهت عرضه در بازار کشور بوده است. به همین خاطر احتمالا این خودرو در ابتدا با پلاک گذرموقت یا همان آزمایش فنی سابق در کشور تردد خواهد کرد.

 

 

این شاسی بلند لوکس و با کیفیت با طیف زیادی از پیشرانه ها در بازارهای جهانی قابل خریداری است. اما سایت رسمی شرکت آرین موتور تابان تنها دی اس7 کراس بک را با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 225 اسب بخاری و جعبه دنده 8سرعته اتوماتیک معرفی کرده است.

پیشرانه پایه دی اس 7 کراس بک از نوع 3 سیلندر 1.2 لیتری توربو با 128 اسب بخار قدرت است. پیشرانه ای که برای DS7 شاسی بلند چندان قدرتمند بنظر نمی آید. دومین موتور از نوع 1.6 لیتری توربوشارژر است که در دو نسخه 178 و 225 اسب بخاری عرضه می شود. همچنین برای این خودرو از یک پیشرانه 1.6 لیتری هیبرید با 297 اسب بخار قدرت استفاده شده که بخاطر قرار گیری پیشرانه الکتریکی در انتهای خودرو، نسخه هیبرید به صورت چهار چرخ محرک وارد بازار می شود.

 

 

طراحی DS7 Crossback بسیار زیبا و متفاوت تر از دیگر رقبای آن است. جلوپنجره مشبک بزرگ در کنار چراغ های کشیده و مه شکن عمودی جذابیت خاصی را به خودرو بخشیده است. البته بخش انتهایی با وجود چراغ های سه بعدی LED و اگزوزهای لوزی شکل ظاهری عضلانی و درعین حال لوکس به خودرو بخشیده است. طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار زیبا انجام شده است و کیفیت مواد بکار رفته در آن بسیار مرغوب است که کاملا حس سواری با یک خودروی شاسی بلند لوکس را برایتان تداعی می کند.

در بازار ایران بی ام و X3 و آئودی Q5 به همراه لکسوس NX از جمله رقیبان مهم این شاسی بلند به حساب می آیند. 

به گزارش پدال نیوز، البته هنوز قیمت این خودرو مشخص نشده است اما پیش بینی می شود با توجه به قیمت گذاری رقابتی شرکت آرین موتور تابان برای دیگر محصولات خود، DS7 کراس بک با قیمتی بیش از 270 میلیون تومان وارد بازار شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید