گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر لنوو معرفی شد

کمپانی لنوو در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷ محصولات جذابی معرفی کرد؛ یکی از این محصولات، گوشی هوشمند اندروید انعطاف‌پذیری است که اولین بار آن را ماه گذشته مشاهده کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماه گذشته، لنوو از یک گوشی هوشمند مفهومی به نام سی‌پلاس رونمایی کرد که از یک فرم‌فکتور انعطاف‌پذیر بهره می‌بُرد و امکان بستن آن دور مچ دست کاربر، همچون یک ساعت هوشمند غول‌پیکر فراهم بود. این شرکت چند روز پیش، در کنفرانس تک ورلد شانگهای، مجددا این محصول را در معرض نمایش قرار داد.

بر اساس گزارش وب‌سایت‌های تک‌رادار و سی‌نت، نمونه‌ی اولیه‌ی این گوشی در آن زمان مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر ۴.۲۶ اینچی و از نوع امولد بود. دستگاهی که لنوو در کنفرانس تک ورلد در شانگهای به نمایش گذاشت تقریبا مشابه همان نمونه‌ی قبلی است؛ اما بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت آی‌تی‌هوم در مراسم لنوو به دست آورده، این نمونه‌ی جدید از نمایشگر بزرگ‌تری با ابعاد ۴.۳۵ اینچ برخوردار است.

سی‌پلاس نسخه‌ای سفارشی از اندروید را اجرا می‌کند و مجهز به یک درگاه سیم‌کارت به همراه یک میکرو دوربین حرکتی است که قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و ویدئوها را در حالت پوشیدنی دارد. سی‌پلاس در حال حاضر قابل فروش نیست؛ اما لنوو اعلام کرد که احتمال عرضه‌ی دستگاه‌های مشابه آن تا ۲ یا ۳ سال آینده وجود دارد. لنوو علاوه بر این، ماه گذشته از تصویر مفهومی یک لپ‌تاپ انعطاف‌پذیر نیز رونمایی کرد. این طرح‌های مفهومی نشان‌دهنده‌ی اشتیاق بالای لنوو برای عرضه دستگاه‌های انعطاف‌پذیر به بازار است.

تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی سال‌ها است که چنین طرح‌های مفهومی را نمایش می‌دهند. در ماه آوریل،سامسونگ اعلام کرد از آنجایی که فناوری‌ نمایشگرها هنوز نیازمند تکامل بیشتری است، احتمال عرضه‌ی دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف تا قبل از ۲۰۱۹ بسیار پایین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید