قیمت مدل ریفربیشد گلکسی نوت 7 احتمالا ۶۵۰ دلار خواهد بود

اگر از علاقه‌مندان به گلکسی نوت ۷ هستید، احتمالا می‌توانید با صرف مبلغ ۶۵۰ دلار مدل ریفربیشد این گوشی را خریداری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند ماه قبل سامسونگ رسما تأیید کرد که قصد دارد مدل ریفربیشد فبلت گلکسی نوت ۷ خود را در برخی از  کشورهای منتخب در سراسر جهان عرضه کند. این اقدام باعث خواهد شد این غول فناوری کره‌ای بتواند میلیون‌ها واحد از این محصول را که به دلیل مشکلات مربوط به باتری در انبارهای مخصوص نگه‌داری می‌شوند، مجددا به چرخه‌ی مصرف برگرداند. بر اساس گزارشی جدید، قیمت این مدل از فبلت مورد بحث حدود ۶۵۰ دلار اعلام شده است. با زومیت همراه باشید.

سامسونگ تاکنون به این مورد اشاره نکرده است که نام تجاری مدل ریفربیشد گلکسی نوت ۷ نهایتا چه خواهد بود. علاوه بر این هنوز نمی‌دانیم که این محصول در چه مناطقی عرضه خواهد شد و قیمت آن در هر ناحیه دقیقا چقدر تعیین شده است.

در برخی از گزارش‌های مرتبط پیش‌بینی شده است که شاید این دستگاه گلکسی نوت اف‌ای (Galaxy Note FE) یا همان فن‌ ادیشن نامیده شود. همچنین در یک سری دیگر از گزارش‌ها گفته شده است که حرف R بزرگ در پایان نام این فبلت قرار خواهد داشت که به ریفربیشد بودن این دستگاه اشاره دارد. افزون بر آنچه گفته شد، این مدل جدید از طراحی مشابهی با گلکسی نوت ۷ اولیه بهره خواهد برد. نکته‌ی جالب اینکه نوت ۷ ریفر در رنگ‌هایی مشابه با رنگ‌های در نظر گرفته شده برای مدل اصلی این فبلت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی نوت ۷ ریفربیشد دقیقا با مدل اولیه‌ی این محصول یکسان خواهد بود و این یعنی گلکسی نوت اف‌ای به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD مجهز شده است. پردازنده‌ی این گوشی هوشمند اکسینوس ۸۸۹۰ و حافظه‌ی رم آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته گفته می‌شود که باتری این مدل نسبت به مدل اصلی نوت ۷ کوچک‌تر خواهد بود و ظرفیتی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

در یک گزارشی جدید اعلام شده است که سامسونگ تصمیم دارد گلکسی نوت ۷ ریفربیشد را در کشور کره‌ی جنوبی با قیمت ۷۳۲,۰۰۰ وان (حدودا ۶۵۰ دلار) به بازار عرضه کند. اگرچه قیمت پرچم‌داران امروزی از قیمت پیش‌بینی شده برای نوت ۷ ریفربیشد بیشتر است؛ اما باز هم به نظر می‌رسد پرداخت مبلغ ۶۵۰ دلار برای خرید فبلتی که قرار بود پرچم‌دار سال گذشته‌ی سامسونگ باشد و با مشکلات جدی در بخش باتری مواجه شد، کمی زیاد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید