موتورولا از دو گوشی مقرون به صرفه رونمایی کرد

دو گوشی موتورولا موتو E4 و موتو E4 Plus با پردازنده میان رده، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.5 اینچی رونمایی شدند. مشخصات فنی و قیمت آنها را در ادامه مطلب بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موتورولا موبیلیتی امروز از دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود رونمایی کرد: موتو E4 و موتو E4 Plus که هر دو خوشبختانه از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برند. بدیهیست که این دو محصول نسل جیدی از گوشی های سری E3 هستند که سال گذشته عرضه شده بودند؛ بنابراین باید انتظار داشته باشیم که آن‌ها نیز اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار ایالات متحده و سایر بازارهای جهانی شوند.

موتو E4 Plus
موتو E4

دو عضو خانواده موتو ای 4 از سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا بهره می‌برند و بدنه‌ی آن‌ها مجهز به تکنولوژی جهت دفع آب است. از نظر جثه فیزیکی و ظرفیت باتری نیز این نسل نسبت به نسل پیشین گوشی مقرون به صرفه موتورولا، متفاوت شده است. مدل پلاس موتو ای 4 اینک از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 720p برخوردار است و یک باتری حجیم 5 هزار میلی‌آمپری نیز در زیر قاب آن تعبیه شده است. از نظر اندازه فیزیکی نیز با ابعاد 155 در 77.5 در 9.55 میلی‌متر، از مدل اصلی ای 4 بزرگ‌تر است.

موتو E4

موتو E4

به نقل از موتورولا، باتری موتو ای 4 پلاس تا 2 روز شما را از اتصال گوشی به شارژر بی‌نیاز خواهد کرد. هر دو گوشی از یک چیپست کاملا میان رده اسنپدراگون 427 همراه با یک رم 2 گیگابایتی و دو حافظه متفاوت 16 / 32 گیگابایتی روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این، یک دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی همراه با یک فلاش LED بر روی قاب جلویی این گوشی قاب مشاهده هستند.

موتو E4 Plus

موتو E4 Plus

قیمت گوشی های خانواده موتو E4

موتورولا در نظر دارد گوشی Moto E4 Plus را با قیمت 179.99 دلار (یا 199 یورو در اروپا) و موتو ای 4 را با قیمت 129.99 دلار (یا 1499 یورو در اروپا) به فروش برساند. همچنین گفته می‌شود نسخه اصلی Moto E4 به صورت یک گوشی انحصاری در Amazon Primee نیز به فروش خواهد رسید که این نسخه به طبع از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود. این نسخه اختصاصی، حاوی تبلیغات و ویجت‌های شرکت آمازون بر روی صفحه‌اش است.

اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه فلزی هستید، بدون شک گوشی های خانواده موتو E4 می‌توانند گزینه‌هایی ایده آل پیش روی شما باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید