رونمایی بی ام و از یک موتورسیکلت برقی

شرکت بی ام و در گردهمایی Villa d’Este از یک موتورسیکلت برقی جدید رونمایی کرد. موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک (BMW Motorrad Link) یک کانسپت آینده‌نگرانه و بدون آلودگی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمپانی BMW در جریان گردهمایی ویلا دسته ایتالیا، با معرفی کانسپت سری 8، سر و صدای زیادی به راه انداخت و توجه همگان را به خود جلب کند؛ اما این تنها قدرت‌نمایی این شرکت آلمانی در این رویداد نبوده و به نظر می‌رسد که بی ام و با دست پر به Villa d’Este امسال آمده است. کانسپت موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک به عنوان یک موتور برقی و بدون آلودگی رونمایی شد تا علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌ها را به وجد آورد.

موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک

لینک در طراحی خود از کانسپت آینده‌نگرانه موتوراد ویژن نکست 100 (Motorrad Vision Next 100) الهام گرفته که در پاییز سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس به نمایش درآمده بود. این کانسپت به سیستم‌های ارتباطی جدیدی که بهتر است آن را یک اسکوتر بنامیم مجهز شده و بیشتر برای رفت و آمد در حومه شهر طراحی شده است.

موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک

الکساندر بوکان (Alexander Buckan)، رئیس بخش طراحی وسایل نقلیه بی ام و موتوراد در این باره اظهار کرد: موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک بر اساس کانسپت‌های فعلی ساخته نشده و بیشتر به دنبال نیازهای اساسی، ویژگی‌های کاربردی و ساختار فنی و دیجیتالی مناسب برای کاربران امروزی است. مواردی در رانندگی با وسایل نقلیه الکتریکی مانند بسته‌های تخت انرژی ذخیره شده در کف، این امکان را برای ما فراهم کرده تا کلاس جدیدی از وسایل نقلیه را با یک طراحی متفاوت به وجود بیاوریم.

این کانسپت به صورت جمع و جور و در ارتفاع پایین طراحی شده و به راحتی از پس سراشیبی‌ها برخواهد آمد. طول زین برای سوار شدن سرنشین دوم موتورسیکلت نیز قابل تنظیم است. در طرح رنگی دوگانه این کانسپت، قسمت‌های سیاه‌رنگ برای سیستم پیشرانه انتخاب شده و امکان سفارشی‌سازی ظاهر موتورسیکلت با پنل‌های رنگی نیز وجود دارد. همچنین فضای نسبتا بزرگ زیر زین، برای حمل وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک

از دیگر ویژگی‌های جالب موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک می‌تواند به کنترل کردن برخی عملکردهای آن مانند باز کردن در محفظه زیر زین با پوشیدن لباس ویژه کنترل حرکتی و حرکت دادن دست‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن، شرکت بی ام و انتخاب موزیک مناسب برای رانندگی را توسط کانپست لینک در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید