۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند

این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Guitar Scorist (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Guitar Scorist اپلیکیشنی برای یادگیری حرفه‌ای گیتار است که به کمک آن می‌توانید با روشی استاندارد و مدرن، خواندن نت‌ها را آموزش ببینید و گیتار بنوازید. اگر از روش‌های سنتی و روتین یادگیری گیتار خسته شده شده‌اید، این برنامه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در صورتی که مشغول یادگیری ساز گیتار هستید می‌توانید با دانلود Guitar Scorist که برای مدت محدود رایگان شده است، روش یادگیری خود را ارتقا داده و به شکل مدرن‌تری خواندن نت‌ها و نواختن گیتار را یاد بگیرید. استفاده از صدای گیتار واقعی، امکان تغییر حالت به چپ دست و راست دست، حالت آموزشی برای افراد مبتدی و‌... از دیگر ویژگی‌های Guitar Scorist به حساب می‌آیند. این اپلیکیشن در ۸ مرحله شما را به یک گیتاریست حرفه‌ای تبدیل می‌کند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و Guitar Scorist را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Widget Calendar (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

اگر می‌خواهید یک تقویم زیبا و چشم نواز را همیشه در بخش ویجت‌های آیفون داشته باشید، Widget Calendar اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. توسط این برنامه که ۱۶ مگابایت حجم داشته و برای اجرا به iOS 10 یا بالاتر نیاز دارد می‌توانید به جای مراجعه‌ی جداگانه به اپلیکیشن‌های تقویم، یک نسخه از آن را همیشه در دسترس داشته باشید. پوسته‌های مختلفی برای این تقویم در نظر گرفته شده است تا هرکدام را که مایل بودید برای آن انتخاب کنید. امکان مدیریت و مشاهده‌ی "یادآور"‌هایی که در تقویم ثبت کرده‌اید نیز در برنامه وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

Write for iPhone (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Write for iPhone اپلیکیشنی برای یادداشت برداری در آیفون است که به مدت محدود رایگان شده است. این برنامه را می‌توان به نوعی نسخه‌ی کامل‌تری از اپ پیش‌فرض آیفون در زمینه‌ی یادداشت‌ها دانست که با دارا بودن امکانات بیشتری می‌تواند جایگزینی مناسب را برای شما مهیا کنید. از این امکانات می‌توان به مواردی همچون پوشه بندی کردن یادداشت‌ها، همگام سازی با دراپ باکس، دارا بودن ۲ تم روشن و تیره و همچنین برخورداری از حالت شب، نمایش تمام صفحه یادداشت‌ها، امکان ذخیره یا حذف یادداشت تنها با کشیدن یادداشت، دسترسی سریع‌تر به یادداشت‌های پراستفاده، استفاده از فونت‌های مختلف و‌... اشاره کرد. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Depello (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Depello اپلیکیشنی برای خلق عکس‌های ترکیبی رنگی و سیاه سفید در آیفون است که به مدت محدود رایگان شده است. تاکنون شاید هزاران اپلیکیشن مختلف برای ویرایش تصاویر منتشر شده باشد. در این بین اما اپلیکیشن‌هایی مانند Depello وجود دارند که ذوق و خلاقیت را به اوج رسانده و با ارائه‌ی ابزارهایی ساده، کاربران را قادر به ساخت تصاویری چشم نواز می‌کنند. احتمالا شما نیز تا به حال بارها به تصاویری برخورد کرده‌اید که بخشی از آن به صورت رنگی، و مابقی سیاه و سفید بوده است. اگر به این سبک از تصاویر علاقه‌مندید و همیشه دنبال راهی آسان برای ساخت آن‌ها بودید، Depello انتخابی مناسب برای شما خواهد بود تا بتوانید از عکس‌های شخصی خود نیز چنین ترکیب‌هایی به وجود بیاورید. نگران سختی یا پیچیدگی ساخت این تصاویر نیز نباشید چراکه در Depello می‌توانید تنها با چند لمس و ساده‌تر از چیزی که تصورش را کنید چنین آثاری را خلق کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Active Voice (با قیمت ۹.۹۹ دلار)

Active Voice اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که در زمینه‌ی تبدیل صحبت به نوشته فعالیت دارد و برای مدت محدود رایگان شده است. به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست که همه چیز را با انگشتان خود تایپ کنید. کافیست جمله‌ای که قصد تایپ آن را دارید به زبان بیاورید و مانند یک صحبت عادی آن را بیان کنید. Active Voice صدای شما را می‌شنود و در کسری از ثانیه آن را به متن تایپ شده تبدیل می‌کند. البته همانطور که قابل حدس بود این اپ از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند اما می‌تواند برای جستجوهای انگلیسی یا مکالماتی که با افراد خارجی انجام می‌دهید بسیار مفید واقع شود. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
 

دیدگاه تان را بنویسید