بخش جدید رویدادها به نسخه موبایل سرچ گوگل اضافه شد

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از رویدادهایی که اطراف محل زندگی شما یا شهری که قصد رفتن به آن را دارید، با خبر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برخی از پلتفرم های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک این رویدادها را فهرست می کنند و اکنون به نظر می رسد که گوگل نیز قصد دارد در این زمینه فعالیت کند. این شرکت به تازگی نسخه موبایل Google Search را بروزرسانی کرده بخش جدیدی به نام Events را به آن اضافه کرده است.

به گفته گوگل در حال حاضر کاربران ایالات متحده در زمان استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نسخه وب موبایل موتور جتسجوی گوگل می توانند فهرست خلاصه شده ای از تمامی فعالیت هایی که در سایت هایی مانند Eventbrite یا Meetup وجود دارند را مشاهده کنند. برای مثال کافی است کاربر عبارت Jaz Concerts I Austin یا "Art Events this weekend" را در گوشی خود جستجو کند. به این ترتیب می تواند به سادگی اطلاعات دقیقی شامل عنوان، تاریخ، زمان و موقعیت تمامی رویدادهای مرتبط مورد نظر خود را مشاهده کند.

کاربران هم چنین می توانند رویدادها را بر مبنای بازه های زمانی مختلف فیلتر و دسته بندی کنند برای مثال رویدادهای که امروز، فردا یا هفته بعد برگزار خواهند شد. به این ترتیب افراد می توانند برای رفتن به شهر یا کشوری که این مراسم در آن برگزار خواهد شد، از قبل برنامه ریزی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید