رونمایی سامسونگ از پک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 8

گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ، از عمر باتری نسبتاً خوبی بهره می برند و کاربران را از این نظر راضی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این در حالیست که ظرفیت باتری آن ها بزرگترین در بازار گوشی های هوشمند محسوب نمی شود اما به خوبی کار افراد را در طول روز راه می اندازد. با این وجود بسیاری از کاربران همچنان ترجیح می دهند گوشی آن ها از بیشترین عمر باتری بهره ببرد و برای این منظور سامسونگ پک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی را به دارندگان جدیدترین پرچم داران خود معرفی کرده است. 

 

اکنون شاید این پرسش برای شما به وجود آید که آیا خریدن این پک باتری نسبت به پک های باتری دیگر که تولید شرکت های دیگر و با قیمت ارزان تری هستند، مزیت و برتری خاصی دارد یا خیر. در این خصوص بد نیست بدانید که این باتری از قابلیت شارژ سریع که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، پشتیبانی می کند. در نتیجه اگر دستگاه شما از این قابلیت یعنی شارژ سریع پشتیبانی می کند، می توانید آن را به مراتب سریع تر نسبت به استفاده از خروجی 2A استاندارد شارژ کنید. بنابراین پک باتری 5100 میلی آمپرساعتی سامسونگ می تواند مزایای گفته شده را برای شما به همراه داشته باشد.

 

ضمناً برای اتصال این پک باتری به گوشی، از پورت USB-C استفاده می شود که البته یک تبدیل کننده پورت USB-C به micro USB نیز موجود است تا اگر دستگاه شما از پورت USB-C برخوردار نیست بتوانید همچنان از پک باتری سامسونگ استفاده کنید. این باتری خود از طریق پورت micro USB شارژ می شود، بنابراین دیگر شما نیازی به تهیه کابل USB-C جداگانه برای آن نخواهید داشت.

 

از نظر قیمت هم باید بگوییم که این پک 60 دلار قیمت دارد و امکان خریداری آن از طریق وبسایت سامسونگ فراهم شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید