اندروید نوقا 7.0 به آنر 6X هواوی رسید

نسخه‌های نرم‌افزاری جدید، ویژگی‌های متعدد و جذابی را با خود به همراه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هواوی آنر 6X در ماه ژانویه به بازار آمریکا آمد و باوجود اینکه حضور در آمریکا تجربه تازه‌ای برای چینی‌ها محسوب می‌شود، این گوشی توانست فروش خوبی را تجربه کند. در واقع موجودی 6X تنها 255 دقیقه پس از آغاز فروش به پایان رسید.

با وجود قیمت مناسب، آنر 6X ظاهر جذابی دارد و بدنه آن از آلومینیوم و شیشه 2.5D ساخته شده. در کنار زیبایی، مشخصات سخت‌افزاری آن هم بسیار خوب است. نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، پردازنده 8 هسته‌ای کایرین 655، 3 گیگابایت رم و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی از جمله ویژگی‌های آنر 6Xهستند. تنها نقطه ضعف آن، حضور سیستم عامل اندروید 6.00 به صورت پیش فرض است.

اما این همه ماجرا نیست. هواوی بالاخره رابط کاربری به‌روز رسانی شده EMUI 5.0 را هم عرضه کرده است که به گفته هواوی «از دریای اژه نشات گرفته و در 90 درصد مواقع عملکر 33 مرحله‌ای دارد.»

این رابط کاربری جدید به شکل محسوسی زیباتر از EMUI 4.0 است که ویژگی‌های جدید بسیاری را در خود گنجانده که یکی از آنها، App drawer است.  از جمله ویژگی‌های دیگر، امکان استفاده از چند حساب کاربری در یک اپلیکیشن، تسک منیجر بازطراحی شده، و سایر ویژگی‌های اندروید نوقا مانند تقسیم نمایشگر به دو بخش یا مالتی تسکینگ و پاسخ مستقیم به اعلان‌ها از نوتیفیکیشن سنتر اشاره کرد. این آپدیت عملکرد سیستم و امنیت را هم بهبود خواهد بخشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید