OnePlus 5 در راه است / رقیب گلکسی اس 8 به زودی معرفی می شود

یکی از مورد انتظار ترین گوشی‌های امسال، وان پلاس ۵ است که تا به حال شایعات مختلفی از آن منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یکی از کمپانی‌های چینی تازه کار که در چند سال گذشته به شهرت بالایی در دنیای موبایل رسیده است، شرکت وان پلاس است که با گوشی‌های قدرتمند و ارزان قیمت خود (نسبت به سایر پرچم‌داران) اعتماد کاربران دنیا را جذب کرده است. وان پلاس گوشی‌های خود را «قاتل پرچم‌داران» می‌نامد.

یکی از مورد انتظار ترین گوشی‌های امسال، وان پلاس ۵ است که تا به حال شایعات مختلفی از آن منتشر شده است. کمپانی چینی همیشه سعی کرده است تا با «قاتلین پرچم‌داران» خود کاربران را شگفت زده کند و به احتمال زیاد تابستان امسال این اتفاق دوباره تکرار خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدا ذکر کردیم و بارها در خبرها اعلام شد، گوشی هوشمند رده بالای بعدی این شرکت، وان پلاس ۵ نام دارد و به نظر می رسد پرش این شرکت از عدد ۳ به عدد ۵ و عدم استفاده از ۴ در نام این گوشی، به این دلیل ایت که عدد ۴ در فرهنگ چینی‌ها نماد مرگ است.

به تازگی تیزری از این گوشی توسط مدیر عامل کمپانی، Pete Lau، منتشر شده است که البته متاسفانه نمی‌توان بر اساس این تصویر به ویژگی‌های این گوشی پی برد اما می‌دانیم که به زودی شاهد معرفی پرچم‌دار جدید خواهیم بود.

در شایعات عنوان شده که وان پلاس ۵ در ماه ژوئن معرفی می‌شود ولی تا ماه جولای راهی بازار نمی‌شود، همچنین با توجه به خبرهای پیشین می‌دانیم که این گوشی به اسنپ دراگون ۸۳۵، صفحه نمایش خمیده از دو طرف با رزولوشن QHD و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز است. با توجه به این که پرچم دار فعلی این شرکت به ۶ گیگابایت رم مجهز است، بنابراین احتمال دارد در اسمارت فون امسال چینی‌ها شاهد وجود رم ۶ و یا ۸ گیگابایتی باشیم که با سقف حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت همراه است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید