۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند + لینک دانلود

این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

gTasks Pro (با قیمت ۵.۹۹ دلار)

gTask Pro اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید به مدیریت امور خود بپردازید. مشغله‌های ذهنی باعث می‌شوند به یک ابزار کمکی برای یادآوری امور مهم خود نیاز داشته باشیم. آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که برای چند روز آینده قرار پزشک داشته باشید اما روز مورد نظر آن را فراموش کنید؟ آیا پیش آمده است که قصد انجام پروژه‌ای در شغل خود داشته باشید اما در پایان ماه متوجه شوید که آن را فراموش کرده‌اید؟ اگر بله، gTaskPro می‌تواند شما را در عدم تکرار این موارد یاری کند. شما می‌توانید اموری که باید آن‌ها را انجام دهید در این برنامه ثبت کنید تا در تاریخ مورد نظر، این برنامه توسط نوتیفیکیشن شما را مطلع کند. این برنامه را روی آیفون، آیپد و مک خود نصب کنید تا همیشه و همه‌جا از رسیدن تاریخ مورد انتظار باخبر شوید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

SaveAgram (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

SaveAgram اپلیکیشنی کاربردی برای آیفون است که توسط آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای موجود در اینستاگرام را دانلود کنید. کارکرد SaveAgram به این صورت است که هرگاه به پستی علاقه‌مند شدید، کافی است با لمس گزینه‌ی سه‌نقطه، روی Copy Share Link لمس کنید تا لینک اختصاصی آن پست در حافظه موقت گوشی ذخیره شود. حال از اینستاگرام خارج شوید و با ورود به برنامه‌ی SaveAgram، لینک کپی شده را در کادر موجود وارد کنید. با انجام این کار، دانلود ویدیو یا عکس مورد نظر در کسری از ثانیه شروع می‌شود و در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Magnifier Flash (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Magnifier Flash اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید گوشی خود را به یک ذره‌بین تبدیل کنید. اگر قصد مطالعه‌ی متنی را دارید اما عینک خود را فراموش کرده‌اید یا اگر بنا به هر دلیلی نیاز به نگاهی جزئی‌تر به یک وسیله دارید، Magnifier Flash نیاز شما را به‌طور کامل برطرف خواهد کرد. این برنامه به‌محض اجرا از امکان بزرگنمایی دوربین استفاده می‌کند و نقش یک ذره‌بین کاربردی را برای شما بازی خواهد کرد. نکته‌ای که کاربرد برنامه را دوچندان می‌کند و استفاده از Magnifier Flash را حتی در زمان شب یا محیط‌های تاریک امکان‌پذیر می‌کند، استفاده هم‌زمان از Flash گوشی است. بزرگنمایی دوربین در کنار نور کافی که از Flash گوشی تأمین می‌شود، می‌تواند نتیجه‌ی بسیار مطلوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

AirDisk Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

AirDisk Pro اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید بدون کابل و تنها از طریق WiFi، بین گوشی و کامپیوتر فایل منتقل کنید. AirDisk Pro ابزاری برای برقراری اتصال بی‌سیم بین موبایل و کامپیوتر است که از طریق مودم وای‌فای، بدون نیاز به کابل و با سرعتی ده‌ها برابر بلوتوث، قادر به انتقال فایل‌های شما بین دو گوشی و کامپیوتر خواهد بود. بارها پیش آمده است که بعد از دانلود یک آهنگ، ویدئو یا اپلیکیشن، قصد انتقال آن را به گوشی یا کامپیوتر داشته باشیم. به کمک اپلیکیشن AirDisk Pro، ازاین‌پس بدون نیاز به کابل USB قادر خواهید بود در عرض چند ثانیه و تنها به کمک یک آی‌پی، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و فایل مورد نظر را به گوشی (یا بالعکس) منتقل کنید. برای انجام این کار، گوشی و کامپیوتر باید هر دو به یک شبکه وای‌فای متصل باشند. سپس AirDisk Pro را اجرا و آی‌پی نمایش داده‌شده را در مرورگر خود وارد کنید تا اتصال بین گوشی و کامپیوتر برقرار شود.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

 

Easy Backup Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

 

 

Easy Backup Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید به‌سادگی هر چه تمام‌تر و تنها با یک لمس از شماره تلفن‌های خود پشتیبان تهیه کنید. فایل پشتیبان تهیه‌شده علاوه بر آنکه به‌صورت آفلاین در حافظه‌ی گوشی ذخیره می‌شود، امکان ارسال به ایمیل، دراپ باکس و گوگل درایو شما را نیز خواهد داشت. همچنین می‌توانید شماره‌ها را به‌صورت فایل Excel خروجی بگیرید که امری سودمند به‌حساب می‌آید. برای بازگرداندن شماره‌های خود، تنها یک لمس کافی است و بدون هیچ پیچیدگی یا سردرگمی خاصی می‌توانید شماره‌های خود را به گوشی جدید خود برگردانید. علاوه بر امکانات گفته‌شده، قابلیت Merge کردن مخاطبین تکراری نیز در برنامه وجود دارد. برای دانلود این برنامه که با حجم ۴۹ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد، از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

 

 

File Manager Pro (با قیمت ۴.۹۹ دلار)

 

File Manager Pro اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید یک ابزار کامل و بی‌نقص برای مدیریت فایل‌های خود در اختیار داشته باشید. در File Manager Pro شما به امکانات متنوعی همچون ساخت فولدر جدید، بوکمارک کردن پوشه‌های مورد علاقه (پراستفاده)، کپی و پیست کردن فایل‌ها در پوشه‌های مختلف، امکان Zip یا Unzip کردن فایل‌های فشرده و همچنین نمایش فایل‌ها همچون عکس یا Document دسترسی خواهید داشت. برای استفاده از این ویژگی‌ها به‌صورت رایگان، اپلیکیشن File Manager Pro را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

 

Note-Ify Notes (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

 

 

 

Note-Ify Notes اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید یک دفترچه یادداشت کاربردی و قدرتمند در اختیار داشته باشید. البته اپلیکیشن یادداشت‌برداری پیش‌فرض آیفون ممکن است نیاز اکثر کاربران را برطرف کند؛ اما همچنان استفاده از Note-Ify Notes خالی از لطف نخواهد بود. در این برنامه شما می‌توانید یادداشت‌های خود را بر اساس موضوع آن‌ها پوشه بندی کنید. بخش ظاهری برنامه نیز بسیار با دقت و با سلیقه طراحی شده است. شما می‌توانید برای هایلایت کردن یادداشت‌های مهم، آن‌ها را به‌صورت رنگی ذخیره کنید تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید. علاوه بر این راه دیگری نیز برای دسترسی ساده‌تر به یادداشت‌های مهم وجود دارد که تحت عنوان Favorite Note در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید یادداشت‌های مهم را در این دسته قرار دهید. از لحاظ امنیتی نیز می‌توانید یادداشت‌های شخصی خود را با خیال راحت در این برنامه ذخیره کنید؛ چرا که در تنظیمات آن می‌توانید رمز عبور تنظیم کنید تا هیچ‌کس جز خود شما قادر به ورود به برنامه و خواندن یادداشت‌ها نباشد. فونت‌ها، پوسته و رنگ‌های به‌کاررفته در برنامه نیز همگی قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توانید ظاهر Note-Ify Notes را آن‌طور که دوست دارید، تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

 

Translate 2 for Safari (قیمت ۴.۹۹ دلار)

 

Translate 2 for Safari افزونه‌ای برای مرورگر سافاری است که امکان ترجمه و حتی خواندن صوتی مطالب به کاربر می‌دهد. اگر برای شما هم پیش آمده است که در هنگام مطالعه‌ی یک وب‌سایت انگلیسی، معنای کلمه یا حتی جمله‌ای را نمی‌دانستید و از اپ‌های مترجم کمک گرفته‌اید؛ Translate 2 for Safari پیشنهاد بهتری برای شما دارد. این اپلیکیشن که به‌صورت افزونه روی مرورگر سافاری آیفون نصب می‌شود، می‌تواند کلمات و مطالب وب‌سایت‌ها را (بدون آنکه نیازی به خروج از مرورگر داشته باشید) برای شما ترجمه کند. این افزونه به لطف استفاده از دو مترجم بزرگ Google Translate و Bing Translator تقریبا از تمامی زبان‌های رایج دنیا پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با نصب آن، هر وب‌سایتی با هر زبانی را به زبان شیرین فارسی مطالعه کنید. قابلیت دومی که Translate 2 for Safari به مرورگر شما اضافه می‌کند، امکان خواندن مطالب یک سایت است. این ویژگی از ۳۰ زبان پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش در زمینه نیز دارد؛ به این معنا که می‌توانید وارد وب‌سایت مورد نظر شوید، پخش صوتی مطلب را آغاز کنید و سپس از مرورگر خارج‌ شوید و در عین گوش دادن به خبر مورد نظر، امور دیگر خود را انجام دهید. البته همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، امکان خواندن مطالب از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. برای دانلود این برنامه که با حجم ۲۸ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۸ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد، از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
 

دیدگاه تان را بنویسید