افشای رندرهای گلکسی نوت 8 و شمایل محصولی متفاوت!

باید اذعان کرد که سامسونگ با معرفی گلکسی اس 8 فصلی جدید را در طراحی اسمارت فون ها گشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نمایشگر خمیده و حاشیه های بی نهایت باریک به این کمپانی اجازه داد اسمارت فونی را خلق کند که واقعا فقط از نمایشگر تشکیل شده باشد. حالا این پرسش پیش می آید که آیا سامسونگ می تواند خود را مغلوب کند و در طراحی گلکسی نوت 8 از این هم فراتر رود؟ 


البته برای پاسخ این پرسش باید کمی منتظر ماند، اما در این ضمن طراح معروف محسن بلال آکبرولی با همکاری کانال DBS Designing در یوتیوب رندرهای مفهومی بسیار چشم نوازی را از آنچه احتمال می دهند ظاهر گلکسی نوت 8 را تشکیل خواهد داد کنار هم گذاشته و به مجموعه ای زیبا دست یافته اند. همانطور که در تصاویر و ویدیو می بینید این طرح ها بر پایه طراحی گلکسی اس 8 قرار دارد اما از آن فراتر می رود، ولی نمایشگر آن تخت تر در نظر گرفته شده و مانند نوت 7 از خمیدگی برخوردار نیست.


در این رندرها همچنین تصور شده است که این گوشی دارای دوربین دوال بر روی پنل پشتی خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید شایعات به وجود دوربین دوال در گلکسی اس 8 اشاره داشتند که البته در نهایت این ویژگی را در این اسمارت فون شاهد نبودیم. همچنین دکمه ای در زیر دوربین دیده می شود که احتمالا اسکنر اثرانگشت خواهد بود، ولی امیدواریم سامسونگ این اسکنر را در زیر نمایشگر تعبیه کند.


در هر حال، این تصاویر فقط تعدادی رندر هستند و نمی توانند فرم نهایی نوت 8 را بطور قطع به ما نشان دهند. اما نظر شما در مورد این رندرها چیست؛ آیا حاضر به خرید گلکسی نوت 8 خواهید بود؟

 

 
 
 
 
 

 

 

 

گلکسی نوت 8

 

 

گلکسی نوت 8

 

 

گلکسی نوت 8

 

 

گلکسی نوت 8

 

 

گلکسی نوت 8

 

 

دیدگاه تان را بنویسید