رونمایی از گوشی Gionee M6S Plus با رم 6 گیگابایتی و باتری 6020 میلی آمپری

کمپانی Gionee امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام M6S Plus رونمایی کرد. محصولی که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و به پیشرفته ترین قطعات سخت افزاری روز دنیا مجهز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به گفته شرکت سازنده، در این گوشی از تراشه رمزگذاری شده استفاده شده است که توانسته گواهینامه EAL4+ را نیز دریافت کند و این یعنی، مهر تاییدی بر امنیت بالای این اسمارت فون. اما جدای از این مورد، M6S Plus از ویژگی های بارز و قابل توجهی دیگری نیز بهره می برد که از میان آن ها می توان به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، رم 6 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 653 با سرعت کلاک 1.95 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو 510 و مودم X9 LTE اشاره کرد که به لطف این مودم سرعت دانلود این گوشی تا 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن نیز به 150 مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

 

ناگفته نماند که این گوشی در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب با قیمت تقریبی 508 و 624 دلار به دست علاقه مندان خواهند رسید. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری قدرتمند 6020 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فلش LED دوآل تون، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکوم اشاره کرد.

 

 

قرار است پیش فروش این گوشی به زودی در کشور چین آغاز شود و گفته می شود که در دوم ماه مه، به صورت کلی روانه بازار این کشور خواهد شد. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این اسمارت فون به بازار سایر کشورهای جهان اعلام نشده است.

 

 

گوشی

 

دیدگاه تان را بنویسید