گوشی HTC One X10 با باتری 4000 میلی آمپری معرفی شد

شرکت تایوانی اچ تی سی، ساعاتی پیش در کشور روسیه از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به وان اکس 10 پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسمارت فونی که در طی چند هفته اخیر، شایعات زیادی در خصوص مشخصات و ویژگی های احتمالی آن در فضای وب رویت شده بود و با توجه به مشخصه های احتمالی اعلام شده برای آن، بسیاری از علاقه‌مندان منتظر معرفی آن بودند.

 

به جرات می توان گفت که اچ تی سی، همواره از دو مشکل بزرگ در گوشی های خود رنج می برد که این دو شامل دوربین و باتری دستگاه می شدند، حال به نظر می رسد که وان اکس 10 آمده تا این مشکلات را برطرف و گزینه ای ایده آل برای طرفداران این برند تایوانی باشد.

 

بر اساس آن چه که در وب سایت این شرکت در کشور روسیه آمده است، اچ تی سی وان اکس 10 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که قادر است تقریباً تا دو روز، انرژی لازم برای روشن ماندن گوشی را در خود نگه دارد.

 

در خصوص سایر ویژگی های این محصول نیز می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، رم 3 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای پی 10 مدیاتک، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه تا 2 ترابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

علاوه بر باتری بزرگ، این گوشی از تکنولوژی ذخیره نیرو و همچنین شارژ سریع نیز بهره می برد که می تواند برای کاربران قابل توجه باشد. گفته می شود که این اسمارت فون میان رده با قیمت تقریبی 355 دلار و در رنگ های مشکی و نقره ای روانه بازار خواهد شد.

 

htc

 

 

htc

 

 

htc

 

 

htc

 

دیدگاه تان را بنویسید